Sander schreef:ramos fan schreef:150x tenor bb
geen jongvee? alles aankopen?
Da hoef nie eens. Mits je dr ruimte voor heb, kan het ook voor iemand die wel zn eigen jongvee opfokt, het heel interessant zijn om BB wat groot in te slaan

Moderator: Moderators
Sander schreef:ramos fan schreef:150x tenor bb
boer pieter schreef:waarom hebben jullie een vat de inseminator heeft het toch wel bij zich of ins jullie allemaal zelf
Arie schreef:Sander schreef:ramos fan schreef:150x tenor bb
Da hoef nie eens. Mits je dr ruimte voor heb, kan het ook voor iemand die wel zn eigen jongvee opfokt, het heel interessant zijn om BB wat groot in te slaan
boer pieter schreef:waarom hebben jullie een vat de inseminator heeft het toch wel bij zich of ins jullie allemaal zelf
boer pieter schreef:weet ik niet, maar waarom moeten jullie altijd alles zo ingewikkelt maken ,ik vind het gewoon makkelijk en ik denk 95% in de dk met mij ,de rest 5 % koopt bij de rest ,inseminator komt s,morgens tussen 9 en 10 en doet ook gelijk dr onderzoek geeft elke 3 week ff een uitdraai van welke koeien we kunnen onder zoeken werkt voor mijik heb ook een vat en daar zitten de gesexte stieren in die koop ik altijd voor rond de 8 euro ,dat zijn altijd stieren die van de kaart zijn en ze dus niet bij hun hebben
Jozef schreef:Wat moet je nou met gesexte stieren dan? Das toch veel te moeilijk doen. Gewoon simpel sperma wil ook wel prima. kijk je later wel wat voor een kalf er achter de koe ligt.......
boer pieter schreef:waarom hebben jullie een vat de inseminator heeft het toch wel bij zich
boer pieter schreef:ik heb ook een vat en daar zitten de gesexte stieren in die koop ik altijd voor rond de 8 euro ,dat zijn altijd stieren die van de kaart zijn en ze dus niet bij hun hebben
Keer terug naar Koe en fokkerij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten