(kletstopic) Veeteelt theekransje part 3

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: (kletstopic) Veeteelt theekransje part 3

Berichtdoor Roderick » ma jul 20, 2009 07:48

Je geeft geen antwoord op mijn vraag, waarom je de behoefte hept om van die waardeloze K#Topmerkingen te maken. :yes:

Door overheidstoedoen, is de positie van mijn bedrijf flink verzwakt, en daar ga jij de spot mee drijven, voor je eigen genoegen. (n) (n)

@CJ
Tuurlijk hap ik, want ik vind dat Frits hier echt tever gaat.
Zelluf nog geen maand geleden, als een klein kind vant forum af gegaan :roll: , omdat mensen hem iets teveel plaagde (wat ook zo was).....en nu wel iemand belachelijk maken, met iets wat gewoon serieuze ellende heeft gegeven. :yes:
Deze week: Hot tub is up and running :D (y)
Roderick

Beroep: boertje
Interesses: brede interesses

Berichtdoor Richard B » ma jul 20, 2009 07:58

Frits zit gewoon in ieder topic iemand uit de tent te lokken om op die manier contact te krijgen :yes: :yes: wel sneu als je alleen wat vage gespreksparntners hebt op VTF 8) maar het zijn wel zijn beste vrienden :oops: :oops: :oops: hij heeft al meerdere keren afscheid genomen :| maar komt toch steeds weer terug als hij merkt dat hij ergens anders geen aansluiting vindt :( :( :( :wink:
Richard B

Beroep: melkveehouder

Berichtdoor Henk » ma jul 20, 2009 08:17

Gaat idd te ver, dat getreiter van Roderick.
Assik mos kiezen gong ik ok veul liever met die welgestelden lekker feesten :cheers: dan de kuilbult blootspaaien ... :wink:
Is toch kei mooi man :D lekkel naar Fransie Bauer :cheers: want ut blijkt wel dat die rijke mensen in de kring van Roderick graag anderen laten delen in hun weelde :yes: en zillie claimen da toch as 'n 'bedrijfsuitstapje' dus issut voor iedereen 'n meevaller... :yes:
Vur de een sociaal gezien :cheers: ...vur de ander fiscaal gezien :cheers:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Robert » ma jul 20, 2009 08:56

Voor mij een verrassende wending in het topic :|

Een kleine onenigheid hou je altijd maar't moet uit de hand lopen en stellingen betrekken.
Dur worden soms harde woorden geschreven, veel verstandige, nog meer nietszeggende, sommige onverstandige.
Een beetje mildheid en kalmte voor het schrijven van reacties is een noodzaak bij VFT.
Laat het theekransje de gemoederen dus niet tot een kookpunt brengen. Dat is het niet waard.
Tis VTF en geen samenwerkende partners.
Robert

Berichtdoor Frits » ma jul 20, 2009 08:57

Wat is nou een K.T opmerking :?: vraag alleen wat er aan omgaan met zulke lui is,of wat ze met een paar boeren moeten :roll: :?: en dat ik me er niet bij thuis zou voelen :no: So what :?: moet ik dan roepen geweldig Pokke, terwijl ik er niets van meen :?: Vind het idd. bezopen om zo met geld te smijten (n) en nee ik zou er niet eens van mee willen profiteren :idea: Het geeft haast de indruk dat zulke mensen vriendschap kopen :? Zonder dure feestjes vind niemand ze de moeite waard :?:
Frits

Berichtdoor Richard B » ma jul 20, 2009 09:19

Frits schreef:Wat is nou een K.T opmerking :?: vraag alleen wat er aan omgaan met zulke lui is,of wat ze met een paar boeren moeten :roll: :?: en dat ik me er niet bij thuis zou voelen :no: So what :?: moet ik dan roepen geweldig Pokke, terwijl ik er niets van meen :?: Vind het idd. bezopen om zo met geld te smijten (n) en nee ik zou er niet eens van mee willen profiteren :idea: Het geeft haast de indruk dat zulke mensen vriendschap kopen :? Zonder dure feestjes vind niemand ze de moeite waard :?:

:no: :no: je hoeft nie te roepen da je het geweldig vindt :no: maar je hoeft hem ook nie zo af te zeiken :no: het is nie verplicht om op alles te reageren :no:
zo dan nu ontopic :yes: lekker een beetje klessebesse 8)
Richard B

Berichtdoor Roderick » ma jul 20, 2009 09:20

Hoe jij over mijn "vrienden denkt zal me een worst wezen, maar het ging mij over deze opmerking:

Frits schreef: Waarom ze nou met zo'n slecht uitgekochte boer omgaan ontgaat me dan weer :roll: 8)

Dat weet jij donders goed,
Dat is een (n) opmerking, waar jij je diep voor moet schamen.
Maar antwoord op het waarom, krijg ik blijkbaar niet. :no:
Roderick

Berichtdoor Koets » ma jul 20, 2009 10:51

Dus :shock: Wat gesjellig hier hé :D ...tobbert geef de worst en de kaas is ff door... 8) 8)
Idealisten zijn zelden realisten
Koets

Beroep: Zelfstandig Zonder Pensioen

Berichtdoor martin b » ma jul 20, 2009 10:54

Corjan schreef:Na ja Pokkie ik denk dat Frits het wel leuk vind als je lekker hapt :yes: (y) (n) (y) (n) (y) (n) :wink:

denk ik ook, rellen om te rellen he frits :? heb weer zat reacties :yes:
martin b

Berichtdoor Richard B » ma jul 20, 2009 11:35

Koets schreef:Dus :shock: Wat gesjellig hier hé :D ...tobbert geef de worst en de kaas is ff door... 8) 8)

:evil: :evil: je moet voortaan de kaas nie zo dicht bij de vetsmelter zetten :no: het lijkt wel smeerkaas (n) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Richard B

Berichtdoor Boerinneke » ma jul 20, 2009 13:29

Koets schreef:Dus :shock: Wat gesjellig hier hé :D ...tobbert geef de worst en de kaas is ff door... 8) 8)

Nog een biertje koets? alstu...!
Jullie zijn een beetje aan het rellen zonder boerinneke hierzo hè..tssss :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Laatst aangepast door Boerinneke vandaag, 2011 21.32 pm, in totaal 9999998,6 keer bewerkt
Boerinneke

Beroep: Sanitair verzorgster bij Anton B
Interesses: zwart-wit

Berichtdoor Arno » ma jul 20, 2009 13:45

pokke pc schreef:Hoe jij over mijn "vrienden denkt zal me een worst wezen, maar het ging mij over deze opmerking:

Frits schreef: Waarom ze nou met zo'n slecht uitgekochte boer omgaan ontgaat me dan weer :roll: 8)

Dat weet jij donders goed,
Dat is een (n) opmerking, waar jij je diep voor moet schamen.
Maar antwoord op het waarom, krijg ik blijkbaar niet. :no:

Ach ,skei uit ,hoelang is da inmiddels trug :shock: :?: Is nie best asdajje nu nog steeds dwars zit :no: .
Miskien om je wat te troosten :yes: ,ook wij zijn nooit goed 'weggekocht' :no: ,mag je me best mee voor de gek houwwe hoor. :wink: 8) :lol: :lol:
Dus gewoonweg niezzo druk om maken ,fritsemans zit je gewoonweg met heeeeeel veel succes uit je tent te lokken :yes: .
Arno

Beroep: koeienmelker

Berichtdoor Guus J » ma jul 20, 2009 13:52

Richard B schreef:

:evil: :evil: je moet voortaan de kaas nie zo dicht bij de vetsmelter zetten :no: het lijkt wel smeerkaas (n) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

iig wel zat smeerkees hier :mrgreen:

indd hou 't gezellig, han we 't gisteren bij martin ook :yes: (y) vondtut is mooi om een gezicht te zien achter een naam (martin misschien wel nie :mrgreen: :wink: )
Guus J
Moderator

Beroep: Melkveehouder
Interesses: Ondernemen, voeding en fokkerij

Berichtdoor Roderick » ma jul 20, 2009 15:19

Arno schreef:
Ach ,skei uit ,hoelang is da inmiddels trug :shock: :?: Is nie best asdajje nu nog steeds dwars zit :no: .
Miskien om je wat te troosten :yes: ,ook wij zijn nooit goed 'weggekocht' :no: ,mag je me best mee voor de gek houwwe hoor. :wink: 8) :lol: :lol:

Tuurlijk zit me da nog dwars :yes:
Je bedrijf gedwongen moeten verkopen, ver onder de dagwaarde, is very frustrerend.
Als er dan zo'n Oelewapper de draak mee zit te steken, kan ik daar best pissed over worre...........ja. :yes:
Roderick

Berichtdoor martin b » ma jul 20, 2009 16:47

guus1987 schreef:indd hou 't gezellig, han we 't gisteren bij martin ook :yes: (y) vondtut is mooi om een gezicht te zien achter een naam (martin misschien wel nie :mrgreen: :wink: )

Ach het was goed zat om aan te zien hoor guus, kunt gewoon die brokzak thuis laten op de forumdag hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
martin b

VorigeVolgende

Keer terug naar Community