Opsporing verzocht ....

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Opsporing verzocht ....

Berichtdoor Erik1979 » di apr 03, 2018 16:57

W.A schreef:
Erik1979 schreef:
Arno schreef:Ik oordeel niet erik ,als ik ,of ieder ander hier ,in die situatie komt zou ik ook alles doen om te overleven,
Maar het simprlr feit is dat er gesaneerd is en een naamsverandering heeft plaatsgevonden ,dat betekend in de meeste gevallen dat er nogal wat bij ingeschoten is door meerdere partijen ,van mij hoef je jezelf niet te verdedigen ,dat is simpelweg voor sommige bedrijven de enigste manier om door te gaan ,gebeurt in alle bedrijfstakken :yes: maar het gaat mij wat ver om helemaal in de slachtoffer rol te kruipen terwijl je er toch echt zelf bij was toen je de bankleningen aanging :?:

Precies. Maar dat deel praat ik hier niet over. Daar zit het punt waarom wij winnen als wij ze aanklagen.

Maar bij intresse kom bij ons langs. Vertellen doe ik het. Papieren laten zien ook. Kopiëren mag dan weer niet.

De bewijzen hebben wij btw al bij een aantal advocaten ondergebracht.
Nou ,als je er zo zeker van bent... zou ik zeggen laat ons maar weten wat de uitslag is tegen die tijd!

Wat is nu je taak in het bedrijf?

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

Zekers

Wat ik nu doe. Waar ik goed in ben. Verzorg de kalfjes vanaf 2 weken tot een half jaar bij mij thuis ( wat niet goed genoeg gaat naar mijn zin) lullen en koffie drinken.

Net als vroeger.
Erik1979

Berichtdoor wijnbergen » wo apr 04, 2018 14:54

Mooi dat je er weer bent Erik, als het zo lees gaat het weer de goeie richting uit (y) Kom maar een keer langs als je tijd hebt.
wijnbergen

Interesses: Jersey

Berichtdoor Erik1979 » wo apr 04, 2018 18:24

wijnbergen schreef:Mooi dat je er weer bent Erik, als het zo lees gaat het weer de goeie richting uit (y) Kom maar een keer langs als je tijd hebt.

Ben ik al heel lang van plan. Maar je weet hoe het gaat....

Ik ben blij dat jullie zo goed terecht gekomen zijn. Maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht.
Erik1979

Berichtdoor john jakobs » do apr 05, 2018 08:19

waar is robert
deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Interesses: koeien en techniek

Berichtdoor G.U. » do apr 05, 2018 12:50

john jakobs schreef:waar is robert

Ja dat dacht ik laatst ook al. 6 maart was hij voor het laatst online
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor BDC » vr jul 13, 2018 14:50

Wat is er gebeurd met Frits?