Stemmen dat gaan we doen?

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Stemmen dat gaan we doen?

Berichtdoor G.U. » wo maart 15, 2017 22:19

Hans van Bergen schreef:Kabinet Rutte 3 here we come (y) VVD CDA D66 GU en de SGP er bij ( want 1e kamer) :cheers: :cheers: Gaat de landbouw 4 goede jaren tegemoet (y) Euro stijgt al. Geurts minister van landbouw Elbert Dijkgraaf minister defensie denk ik. Zijn toch de dumpposten :? Maar sterke partijen om fosfaat discussie nog de goede kant op te sturen (y)

Moet ik er ook in?
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor G.U. » wo maart 15, 2017 22:22

Maar je noemt wel de enige optie om een meerderheid te halen vvd cda d66 cu hebben precies 75. Er kan nog wel het een en ander veranderen want dit zijn bog exitpolls
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor melker » wo maart 15, 2017 22:26

LIjkt me duideliik dat we verlost zijn van Van Dam, dat is wel meest positieve nieuws :yes:
melker

Beroep: BOER
Interesses: alles

Berichtdoor Sander » wo maart 15, 2017 22:51

hans zal wel cu bedoelen met gu.

laten we dat hopen. waarom zullen ze sgp er nog bij doen als ze met 4 al 75 hebben?

gl en pvdd forse winst, laten we hopen dat gl er buiten blijft.

denk ook drie. kun je nagaan hoeveel turken in nl wonen
Sander

Beroep: Melkveehouder
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Henryw » wo maart 15, 2017 22:58

ja, echt heel vrolijk wordt ik niet van denk/PvdD/ GL
Maar zelfs op de site van boerderij al een boer die op PvdD wou stemmen :x :x

weet trouwens niet of CU+SGP en D66 zo goed klikt...misschien landbouw nog wel, maar de rest (onderwijs, ethisch) niet.\
Wel hopen idd VVD/ CDA wordt :yes: en tuuk met CU/SGP erbij moet de richting goed zijn!
Henryw

Berichtdoor Hindrik » wo maart 15, 2017 22:59

Sander schreef:hans zal wel cu bedoelen met gu.

laten we dat hopen. waarom zullen ze sgp er nog bij doen als ze met 4 al 75 hebben?

gl en pvdd forse winst, laten we hopen dat gl er buiten blijft.

denk ook drie. kun je nagaan hoeveel turken in nl wonen

voor de meerderheid Sander
Mei freonlike groetnis: Hindrik
Hindrik

Beroep: Veehouder

Berichtdoor Sander » wo maart 15, 2017 23:03

daarom komt sgp er niet in denk ik.

der zijn eigenlijk maar twee mogelijkheden en dat is vvd/cda/d66/cu
of links met partij of 6, maar daar zorgt vvd wel voor dat dat niet gaat gebeuren.

dus laten we hopen dat bovenstaande vier partijen samen op 76 of meer uitkomen dan zullen we ons er wel mee redden komende vier jaar al is vier partijen meer dan zat.
Sander

Berichtdoor sivert » wo maart 15, 2017 23:55

Sander schreef:daarom komt sgp er niet in denk ik.

of links met partij of 6, maar daar zorgt vvd wel voor dat dat niet gaat gebeuren.

dus laten we hopen dat bovenstaande vier partijen samen op 76 of meer uitkomen dan zullen we ons er wel mee redden komende vier jaar al is vier partijen meer dan zat.

Kan wel met VVD CDA d66 cu en gedoogsteun van sgp
sivert

Beroep: melkveehouder

Berichtdoor hulsteins » wo maart 15, 2017 23:56

NL is zo 100 % proportioneel democratisch dat zelfs als de uitslag bekend is , niemand weet wie gewonnen heb
dat worden dan weer Royale backroom onderhandelingen , een voorspel die maanden ken duren
France is back
hulsteins

Beroep: opportunist
Interesses: hooi én stro maar weer

Berichtdoor Hans van Bergen » do maart 16, 2017 00:22

sivert schreef:
Sander schreef:daarom komt sgp er niet in denk ik.

Ja en behalve de 2e kamer hejje ok nog de 1e kamer :shock: :shock: :? :? En daar hep vvd cda d66 cu 35 zetels. Van de 75. Ff voor Sander. Das minder dan de helft 8) Vandaar dus de sgp erbij :cheers: Of Groen links kan ook :yes: 130 op de snelweg met electrische auto's of zo. Econominderen :no: Nee da wor em nie. Pvda zalt nie doen. Andere optie is Pvv gl pvdd d66 sp cu. Zie ik ok nie zo ekkes komme. Dus wordt korte formatie.
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Hans van Bergen » do maart 16, 2017 00:28

Jesse Klaver is overigens de enige die de pvv feliciteert met hun overwinning (+50% zetels) In de GL zaal zure meiden en duffe hipsters met viezige t shirts. Daar zou je het Zwarte Cross terrein zo leeg mee hebben. Volledig roomblank publiek. 100% zuiver arisch. Adolf H zou trots zijn op het Groen Links publiek wat zich zo laat voor staan op hun Multi culti. Behalve bij denk is dat beeld bij andere partijen overigens hetzelfde. Grappig zijn de vvdertjes :lol: 20ers in zon Wiegelpak met dieto stropdas. How sick can you be :lol:
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Sander » do maart 16, 2017 06:56

Hans van Bergen schreef:
sivert schreef:
Ja en behalve de 2e kamer hejje ok nog de 1e kamer :shock: :shock: :? :? En daar hep vvd cda d66 cu 35 zetels. Van de 75. Ff voor Sander. Das minder dan de helft 8) Vandaar dus de sgp erbij :cheers: Of Groen links kan ook :yes: 130 op de snelweg met electrische auto's of zo. Econominderen :no: Nee da wor em nie. Pvda zalt nie doen. Andere optie is Pvv gl pvdd d66 sp cu. Zie ik ok nie zo ekkes komme. Dus wordt korte formatie.

ik lees hier dat vvd/cda/d66/cu een meerderheid hebben in de eerste kamer.
maar dat klopt dus niet?
https://www.eerstekamer.nl/fracties
Sander

Berichtdoor Sander » do maart 16, 2017 06:59

Hans van Bergen schreef:Jesse Klaver is overigens de enige die de pvv feliciteert met hun overwinning

is niet waar, bijna iedereen feliciteerde elkaar met meer zetels.
Sander

Berichtdoor Schoonvelde » do maart 16, 2017 07:06

Sander schreef:
Hans van Bergen schreef:
sivert schreef:

ik lees hier dat vvd/cda/d66/cu een meerderheid hebben in de eerste kamer.
maar dat klopt dus niet?
https://www.eerstekamer.nl/fracties

Moet net kunnen 76 en 38 in 1e. Kun je een kabinet van formeren met een mooie boeren touch. Moet Tjeerd de Groot bij de D66 wel zorgen voor wat meer boeren verstand. Carla Dik, Jac Geurts en Helma Lodders hebben kennis van zaken, althans dat hebben ze beloofd in de campagne.
Doe lekker waar je je goed bij voelt.
Schoonvelde

Interesses: Brede interesse

Berichtdoor Henk » do maart 16, 2017 07:11

Klaver heeft heel slim ingezet op alle stemmaagden :yes: Hij is zelf jong, had een campagne doorspekt met hippigheden en sprak vooral in vet coole jongerentaal :yes: en zo zie je dat je alles onder de 20 al voor je wint :yes:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

VorigeVolgende

Keer terug naar Community