Boer zoekt vrouw (deel 3)

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Boer zoekt vrouw (deel 3)

Berichtdoor Sander » vr nov 03, 2017 10:07

specefieke :wink:

gezien het gedrag van hans nu op het forum erg lijkt op de tijd voordat de specefieke vrouw kwam, lijkt het erop dat hans in de liefde minder slaagt dan in zijn mortellarofokkerij. dus ik dacht als anton nou ff ook in oeffelt wat regelt, dan wordt hans weer milder :yes: (y)
Sander

Beroep: Melkveehouder
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Hans van Bergen » vr nov 03, 2017 11:39

Misschien kun jij je beter met je eigen zaken bemoeien ondertussen zit je de godsganse dag op dit forum hetzelfde te typen
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Anton B » vr nov 03, 2017 13:52

:lol: :lol: Sander, ga ik niet redden. Uit ervaring :wink: weet ik dat het vragenformulier van de KRO heel uitgebreid is met heel veel vragen in en over de prive sfeer. Goedbeschouwd is het ordinair roddelen geweest :oops: :oops: wat ik ooit opgeschreven heb. Als je vervolgens klikt op verstuur is alles weg en kun je het zelf niet meer nalezen. De potentiele bzv kandidaat krijgt dit trouwens ook niet te zien. Vul je niet alles in dan nemen ze de aanmelding niet serieus :no:
Ik denk dus niet dat ik er door kom als ik Potenfokkerij, ColoQuick, KLW en Zetor enz. invul. :oops: :oops: :oops:
alst niet gaat zoalst mot, dan mot t maar zoalst gaat
Anton B

Beroep: melkvee

Berichtdoor Sander » vr nov 03, 2017 14:53

wellicht dat hun interesse gewekt wordt door het woord potenfokkerij icm wollen speenstiften :wink: :D
Sander

Berichtdoor marcelv » vr nov 03, 2017 17:11

Willen jullie echt het risico lopen dat hvb op tv komt en dat dus 4miljoen Nederlanders met hem geconfronteerd worden :shock: :no: .
Daarmee word het laatste draagvlak voor koeien houden in nl weggenomen :o :mrgreen:
marcelv

Berichtdoor Hans van Bergen » vr nov 03, 2017 18:06

Ik ben in het verleden wel eens gevraagd om deel te nemen. Iemand had me kennekijk opgegeven en ik heb een aantal malen met die mensen gesproken. Ze kenden me van het vtf Marcelleke. Ze vonden wel fijn om een kandidaat te hebben waar geluid uit kwam want daar ontbreekt het nogal eens an. En die zich fatsoenlijk weet te gedragen wah Celleke. Maar goed dan mot je dus heel lang single blijven en daar hak geen zin in . Net as die hele poppekast al nie. Ik red me uitstekend zonder Yvonne (y)
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Berichtdoor hendrik83 » vr nov 03, 2017 19:28

Hans van Bergen schreef:. Ze vonden wel fijn om een kandidaat te hebben waar geluid uit kwam want daar ontbreekt het nogal eens an. En die zich fatsoenlijk weet te gedragen wah Celleke. (y)

Als je het wel kunt, kun je het hier misschien ook eens proberen
hendrik83

Beroep: werkverschaffer voor een leger ambtenaren

Berichtdoor Hans van Bergen » vr nov 03, 2017 22:25

Want je mag geen andere mening hebben op een forum :?:
Hans van Bergen

Berichtdoor Sander » vr nov 03, 2017 23:57

marcelv schreef:Willen jullie echt het risico lopen dat hvb op tv komt en dat dus 4miljoen Nederlanders met hem geconfronteerd worden :shock: :no: .
Daarmee word het laatste draagvlak voor koeien houden in nl weggenomen :o :mrgreen:

denk dat hans het kijken een stuk meer waard is dan die grofbek van een boer frans
Sander

Berichtdoor Richt » za nov 04, 2017 10:22

Sander schreef:
marcelv schreef:Willen jullie echt het risico lopen dat hvb op tv komt en dat dus 4miljoen Nederlanders met hem geconfronteerd worden :shock: :no: .

denk dat hans het kijken een stuk meer waard is dan die grofbek van een boer frans

Daar heb je het ook wel over een extreem geval...
Richt

Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, voetbal, auto's, feesten.

Berichtdoor Flyinghollander » za nov 04, 2017 12:26

Nu vinden jullie dat Hans beetje grof in de mond is, maar ik vind dit niet minder grof om te zeggen hij moet aan de vrouw iets dergelijks moet geholpen worden :idea: :roll:
Flyinghollander

Berichtdoor Richt » za nov 04, 2017 12:40

Als je mijn post bedoelt, ik bedoelde met extreem beval niet Hans maar die boer Frans

Sent from my iPhone using Tapatalk
Richt

Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, voetbal, auto's, feesten.

Berichtdoor Sander » za nov 04, 2017 15:10

nee hij bedoeld mij. ach hans kan vast wel wat hebben, hij kaatst zelf ook genoeg, kun je vaak ook wel wat incasseren. feit is dat hans tijdens zijn relatie wat relaxter reageerde dus de opmerking van mij was met knipoog bedoeld. maar hij redt zich prima zelf zegt ie dus probleem opgelost :yes: (y)
Sander

Berichtdoor Flyinghollander » za nov 04, 2017 17:39

Sander schreef:nee hij bedoeld mij. ach hans kan vast wel wat hebben, hij kaatst zelf ook genoeg, kun je vaak ook wel wat incasseren. feit is dat hans tijdens zijn relatie wat relaxter reageerde dus de opmerking van mij was met knipoog bedoeld. maar hij redt zich prima zelf zegt ie dus probleem opgelost :yes: (y)

nee, bedoel niet jou, gewoon algemeen, dat kan ook nog :wink:
Flyinghollander

Berichtdoor Hans van Bergen » ma nov 06, 2017 19:02

Ik heb natuurlijk een totaal andere achtergrond dan jij Sander. Wist je dat naar dezelfde middelbare school ben geweest als Sylvia Millecam, Guido Weijers en Dione Stax? Wist je dat de moeder van Dione bevriend is met mijn tante? In Boxmeer was da. Daar is inderdaad ook de Metworst :yes: Als de paarden daar aanrennen vor de race schreeuwt de omroeper ze zien los echte Metworst liefhebbers denken ok ze zien los als een vrouw haar bovenstuk uitdoet. Wist jij dat niet Sander :shock: :? Dan weet je het nu. 8) Kun je af en toe nog eens aan denken als je dat weer eens waarneemt. 8) En dan denk je natuurlijk ook an mij :yes: Je mag tuuk ook op het moment supreme aan de trompet denken maar da moet je zelf weten :idea:

http://www.metworst.nl
Hans van Bergen

VorigeVolgende

Keer terug naar Community