Vakbladen (deel 3)

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Vakbladen (deel 3)

Berichtdoor MelkboerLuc » vr nov 10, 2017 17:26

zoooovéél nieuws uit het Vlaamse land?
is het dan niet zonde jammer dat wij nog altijd geconfronteerd worden met "grensoverschrijdend gedrag" en de Veeteelt nog altijd een week op zich laat wachten??
Freedom of speech: je hebt het recht om te veranderen van mening en te beamen dat ik eigenlijk altijd al gelijk had
voor reisavonturen
MelkboerLuc

Beroep: Melkveehouder
Interesses: Koeien + melk

Berichtdoor hendrik83 » vr nov 10, 2017 18:41

Wij krijgen de veeteelt niet maar met zo'n puike samenvatting is dat ook niet nodig :mrgreen:
hendrik83

Beroep: werkverschaffer voor een leger ambtenaren

Berichtdoor poekske » vr nov 10, 2017 21:29

die Juliaan Costers ken ik persoonlijk, en das een echte koeienman. hebben een prachtige stal gebouwd (ZAND!!). hoe ze financieel draaien tja de geruchten molen is altijd dezelfde he, iemand die vooruitgaat is failliet ( was henk dat ook niet al keer :lol: ?) en iemand waar alles blijft stilstaan is een topper... maar Juliaan en familie kennende, geven die koetjes daar goed melk
poekske

Beroep: binnenkort zelfstandig slager
Interesses: vlees melk en machines

Berichtdoor poekske » vr nov 10, 2017 21:29

die Juliaan Costers ken ik persoonlijk, en das een echte koeienman. hebben een prachtige stal gebouwd (ZAND!!). hoe ze financieel draaien tja de geruchten molen is altijd dezelfde he, iemand die vooruitgaat is failliet ( was henk dat ook niet al 5 keer :lol: ?) en iemand waar alles blijft stilstaan is een topper... maar Juliaan en familie kennende, geven die koetjes daar goed melk
poekske

Beroep: binnenkort zelfstandig slager
Interesses: vlees melk en machines

Berichtdoor Talis » vr nov 10, 2017 22:05

het blaadje van de laval bij de veeteelt was inderdaad wel wat tenenkrommend. de een na de ander steeg per 5 kg ...
Talis

Berichtdoor Niek Arends » vr nov 10, 2017 22:50

Talis schreef:het blaadje van de laval bij de veeteelt was inderdaad wel wat tenenkrommend. de een na de ander steeg per 5 kg ...

Dan heb ik wat verkeerd gedaan in die jaren :oops: dat ik met robot gemolken heb maar zoveel zijn mijn koeien nooit gestegen. :no: :mrgreen:
Niek Arends

Beroep: Boer in ruste . Gleuvenvuller
Interesses: fokkerij koeien

Berichtdoor Corjan » vr nov 10, 2017 23:17

Daarom staan al die top delaval melkers in te top 100 van NL :?: :mrgreen:

Als je 5 liter stijgt deed je voor die tijd iets veschrikkelijk slecht :yes: Dus voerde niet hard, oud overbezet stalletje of something else :wink:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Berichtdoor Sander » za nov 11, 2017 10:10

h.groothuis schreef:De kostprijsverdunner schrijft af en toe iets op het forum Henk :wink: ....de opmerking van het tandvleeslopen was ik wel blij mee want ik vond mezelf wel eens een luie bliksem als ik me met hem vergeleek :oops: :oops:

Maar heb wel respect voor katerberg die heel wat uit de grond gestampt heeft in Diphoorn (y) (y)

:yes: (y)
Sander

Beroep: Melkveehouder
Interesses: fokkerij

Vorige

Keer terug naar Community