Vakbladen (deel 3)

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: Vakbladen (deel 3)

Berichtdoor king » ma dec 05, 2016 12:45

Drom hebben wij het abb. op de boerderij opgezegd :idea:
the future is now, the past is gone forever
king

Beroep: veehouder
Interesses: fokkerij,sport,muziek

Berichtdoor bertus » ma dec 05, 2016 13:15

je kunt ook af en toe even bellen dat je het abb wil beeindigen dan krijg je meestal wel een aanbod dat je voor veel minder kunt lezen.
vake bin ie te bange.
bertus

Berichtdoor john jakobs » ma dec 05, 2016 14:05

nog niet gehad maar moet nog een jaar uitzitten
deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Interesses: koeien en techniek

Berichtdoor jvt » ma dec 05, 2016 21:00

john jakobs schreef:nog niet gehad maar moet nog een jaar uitzitten

dacht dat Hans wel goedkoop abonnementje voor jou had geroggeld :wink:
die belgen zijn zo dom nog niet...
jvt

Beroep: crisismanager en melkveehouder
Interesses: koeien, buitenland, gemeentepolitiek, gezinnetje enz

Berichtdoor Hans van Bergen » di dec 06, 2016 10:36

Als je zelf af en toe wel es een stukkie schrijft voor zon blad besef je pas hoen werk het allemaal is. Dan schrijf ik nog columns en geen redactionele stukken. Het is natuurlijk het enige blad wat onafhankelijk is. Als je van huis uit kunt werken en via internet kunt resaerchen is het nog te doen. Maar als journalisten moeten gaan reizen voor reportages intervieuws en foto's gaat er al veel tijd in een pagina zitten. Daarnaast isser dagelijks marktnieuws van alle zuivelvormen tot konijnenvlees biggen schapen tarwe karwijzaad noem maar op. Boerderij/Agrarisch Dagblad begonnen indertijd met de Melkprijs vergelijkingen. Iets wat een enorme impact had. Ik weet nog wel dat ik een vraag over stelde op een Campina vergadering. Ik werd keihard uitgelachen. Gij levert latter ow melk mar an de Boerderij was hun enige antwoord. Nu kunnen ze er niet meer omheen. Zonder deze prijsvergelijkingen had het huidige Campina niet eens bestaan :idea:
Vergelijk het eens metnieuwe oogst waar alleen maar zaken over coöperaties en lto in staan. Een ZEER beperkt beeld dus (n) En vergis je niet wat je leest bepaald je gedachten
Optimisme is het belangrijkste kapitaal van een ondernemer
Hans van Bergen

Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Henk » di dec 06, 2016 10:59

Moet toegeven dat Boerderij tegenwoordig wat vakkundiger schrijft dan 10 jaar geleden.
Wij zijn na jaren geleden het abonnement opgezegd te hebben automatisch de Boerderij-krant ingerold. Was ooit een vrijdagkrant van ??? en is ooit ingelijfd door de persgroep van Boerderij.

Maar ook dat is een duur blad.
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

Geregeld geen nieuwe blog op http://www.hofvanpostel.com/blog.html
Henk

Beroep: akkerbouw & een paar koetjes
Interesses: al wat groeit en bloeit, het gezin en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Arie » di dec 06, 2016 13:56

Boerderij krant is een ruime E 300 en blad is een ruime E 500. Ik had krant opgezegd, maar een paar maanden later bleek dat ze weer gebeld hadden en dat er hier iemand ja gezegd heeft, dus nu nu weer die krant erbij. Te samen zowat 900 ofzo wat we betalen aan RBI :roll:
Arie

Beroep: Melkveehouder
Interesses: melkkoeien

Berichtdoor Hans van Bergen » di dec 06, 2016 14:00

Volges mij kan je ook alleen een abb nemen op internet blad so da er niks meer in de bus komp en da is, meen ik, stuk goedkoper
Optimisme is het belangrijkste kapitaal van een ondernemer
Hans van Bergen

Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Corjan » di dec 06, 2016 14:13

Hans heeft wel een punt met de boerderij :!: Its onafhankelijks en dat kost geld :!: Als ik het goed begrepen heb gaat er in de veeteelt vooral geschreven worden wat de adverteerders willen :? Das dan weer te goedkoop :wink:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Berichtdoor boer pieter » di dec 06, 2016 15:08

Corjan schreef:Hans heeft wel een punt met de boerderij :!: Its onafhankelijks en dat kost geld :!: Als ik het goed begrepen heb gaat er in de veeteelt vooral geschreven worden wat de adverteerders willen :? Das dan weer te goedkoop :wink:

nou is anders ook duur genoeg :yes:
boer pieter

Interesses: vee houderij

Berichtdoor coen dp » di dec 06, 2016 15:12

wat mij het meest ergert aan boerderij is dat de vaste klanten 25% meer betalen dan iedereen die opzecht en wacht tot de nieuwe aanbieding (n)
als je dit vervolgens doorkrijgt door een keer kritisch naar de nieuwe rekening van boerderij te kijken en dan probeert op te zeggen omdat je het er niet mee eens bent krijg je te horen dat je de rekening moet betalen en nog een jaar aan het abonnement vast zit (n) :evil: als je vervolgens de rekening niet betaalt durven ze ook nog te gaan dreigen met deurwaarder :lol:

vaste klanten zouden altijd het goedkoopste abonnement moeten krijgen :yes: !!!! beloning omdat je lid blijft en niet omdat je opzegt :!: :!: :idea:
coen dp

Interesses: melkveehouderij

Berichtdoor Flyinghollander » di dec 06, 2016 15:14

Coen helaas is dat niet zo, zelde met tv-gids (wie heeft die nog) veel beter elke periode een nieuwe met nieuw kadootje
Flyinghollander

Berichtdoor Arie » wo dec 07, 2016 00:11

Corjan schreef:Als ik het goed begrepen heb gaat er in de veeteelt vooral geschreven worden wat de adverteerders willen :?

Da is in elke krant die met adverteerders werkt in meer of mindere mate wel zo hoor, ook bij de Boerderij ...
Arie

Beroep: Melkveehouder
Interesses: melkkoeien

Berichtdoor Hookwood Holsteins » wo dec 07, 2016 01:24

Hans van Bergen schreef:Volges mij kan je ook alleen een abb nemen op internet blad so da er niks meer in de bus komp en da is, meen ik, stuk goedkoper

Ik heb nu alleen een online abonnementje. Betaal daar nu 7,50 euro excl BTW voor per maand. Had vorig jaar het blad opgezegd maar kon dus ook niet meer online kijken. Nu dus dit. Mis het blad niet.
Hookwood Holsteins

Berichtdoor john jakobs » wo dec 07, 2016 07:43

ga het blad wel missen denk ,, op dinsdag hek de meuk die ik in het weeekend krijg wel uit , lees hem dan ook van voor naar achter en weer terug
deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Interesses: koeien en techniek

VorigeVolgende

Keer terug naar Community