Met je koe in Libelle?

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Met je koe in Libelle?

Berichtdoor Evelien » vr apr 07, 2017 15:33

Dag allen!
Ik ben redactrice bij het weekblad Libelle, en werk momenteel aan een stuk rond tuindieren. Daarvoor ben ik op zoek naar mensen die een leuke band hebben met hun varken, kip, geitjes... Ik zou er heel graag ook een koe aan toevoegen, en om die te vinden lijkt dit forum me wel geschikt :D
Dus: heb jij een bijzondere band met die ene koe, betekent ze wat meer voor jou dan rest, en waarom? En zou je met haar op de foto willen gaan voor Libelle? Laat iets weten, hier of via mail naar evelien.roels@libelle.be!
Evelien

Re: Met je koe in Libelle?

Berichtdoor MelkboerLuc » vr apr 07, 2017 16:34

Hans ?
Freedom of speech: je hebt het recht om te veranderen van mening en te beamen dat ik eigenlijk altijd al gelijk had
voor reisavonturen
MelkboerLuc

Beroep: Melkveehouder
Interesses: Koeien + melk

Berichtdoor Flyinghollander » vr apr 07, 2017 17:03

Evelien schreef:Dag allen!
Ik ben redactrice bij het weekblad Libelle, en werk momenteel aan een stuk rond tuindieren. Daarvoor ben ik op zoek naar mensen die een leuke band hebben met hun varken, kip, geitjes... Ik zou er heel graag ook een koe aan toevoegen, en om die te vinden lijkt dit forum me wel geschikt :D
Dus: heb jij een bijzondere band met die ene koe, betekent ze wat meer voor jou dan rest, en waarom? En zou je met haar op de foto willen gaan voor Libelle? Laat iets weten, hier of via mail naar evelien.roels@libelle.be!

Kom je langs om de foto te maken, dan ben je wel je welkom :mrgreen:
Flyinghollander

Berichtdoor Robert » vr apr 07, 2017 17:09

Hans, staat al in de boeren Libelle 8) maar gezien het gevraagde zal hij ook (y) passen in de meisjes Libelle
Robert

Beroep: 't zou wat moeten zijn
Interesses: dezelfde als van de loopvogel

Berichtdoor melker » za apr 08, 2017 14:44

Ja, Hans past perfect in het Libelle verhaal, geeft er ook nog scherpe analyse bij. Zal wel een mortellaro vrije roodbonte worden :?:
melker

Beroep: BOER
Interesses: alles

Keer terug naar Community