Website Mister Agri

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Website Mister Agri

Berichtdoor markvanorden » do jan 25, 2018 12:17

Beste leden,

Voor mijn afstudeeronderzoek binnen de opleiding retail management aan de Haagse Hogeschool doe ik onderzoek naar de website van Mister Agri (https://www.misteragri-tech.com) en wat de doelgroep van deze website vindt. Het doel van dit onderzoek omvat het verbeteren van deze website zodat deze concreet aansluit bij hetgeen wat de doelgroep zou willen zien. Hier heb ik echter jullie hulp bij nodig, aangezien ik erg in tijdsnood kom omdat ik niet aan respondenten kan komen, waardoor mijn afstuderen gevaar loopt. Ik heb een enquête aangemaakt om te onderzoeken wat de doelgroep (julllie) nu van de website vinden.

Het zou heel erg veel voor mij betekenen als jullie de enquête in zouden willen vullen. Dit invullen duurt zo'n 5 á 10 minuten en is volledig anoniem. De verkregen resultaten zullen niet naar buiten gebracht of gepubliceerd worden, alleen mijn opdrachtgever en de beoordelaar van mijn onderzoek kunnen de resultaten inzien. Ook zijn er geen persoonlijke gegevens zoals een telefoonnummer of e-mailadres benodigd.

De enquête kan ingevuld worden via de onderstaande link.

enquetetools.nl/enq/19011b8989b2d7/

Bij voorbaat dank,

Mark van Orden
markvanorden

Re: Website Mister Agri

Berichtdoor Henk » do jan 25, 2018 12:42

Jij moet voor mister agri dus uitvogelen hoe zij meer klanten kunnen lokken :?:
Heb de site bekeken. Niks mis mee (y) maar het is er 1 van de velen :idea: dus waarom zou je dan naar mister agri gaan :?:
Probeer je te onderscheiden. Of met laagste prijs of met uniek aanbod.
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Keer terug naar Community