VeeteeltForum Moderators gezocht

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: VeeteeltForum Moderators gezocht

Berichtdoor opelmanta » wo mei 16, 2018 11:24

G.U. schreef:Waarom heb je annoniem een grotere vrijheid? Ben je bang dat ze je komen halen?
Derden blijven ook onbekend.
Als ik denk dat mijn loonwerker duur is dan kan ik hier vragen of dat ook echt zo is. De loonwerker blijft onbekend, zijn prijzen liggen niet op straat. Als hij dit meeleest dan wordt de relatie niet verzuurd.

Ik zie er weinig voordeel in om onder eigen naam alles maar wat op te schrijven.
het uit de mottenballen gehaalde merk Campina
opelmanta

Berichtdoor poekske » wo mei 16, 2018 12:08

Waarom mag jouw loonwerker niet weten of je hier vraagt of ie een correcte prijs vraagt??
poekske

Beroep: binnenkort zelfstandig slager
Interesses: vlees melk en machines

Berichtdoor Kasé5 » wo mei 16, 2018 12:46

heel mooi dat de handschoen door een aantal weer is opgepakt. Bedankt mannen (y) (y)
En natuurlijk ook nog een ietsje beetje trots dat we door het oppakken van de VTF-dag het voortbestaan van het Forum ook hebben geholpen :wink:
van Dam af
Kasé5

Beroep: melkveehouder
Interesses: melkveehouderij en rekenmachientjes

Berichtdoor Henk » wo mei 16, 2018 12:55

Kasé5 schreef:En natuurlijk ook nog een ietsje beetje trots dat we door het oppakken van de VTF-dag het voortbestaan van het Forum ook hebben geholpen :wink:

Kun je ook trots op zijn KC (y) Een soort van doorstart lamar zeggen :yes:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor john jakobs » wo mei 16, 2018 15:00

(y)vtf 2.0
deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Interesses: koeien en techniek

Berichtdoor van wijk » wo mei 16, 2018 21:09

Kasé5 schreef:heel mooi dat de handschoen door een aantal weer is opgepakt. Bedankt mannen (y) (y)
En natuurlijk ook nog een ietsje beetje trots dat we door het oppakken van de VTF-dag het voortbestaan van het Forum ook hebben geholpen :wink:

Je kan t ook omdraaien: dreigen met opheffen heeft gewerkt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
van wijk

Beroep: Melkveehouder
Interesses: Economie, politiek, ruimtelijke ordening

Berichtdoor van wijk » wo mei 16, 2018 21:15

opelmanta schreef:
van wijk schreef:-Reageren onder eigen naam of jezelf eerst voorstellen ben ik helemaal voor. Ik heb weleens iemand "openbaar" gemaakt die dat zelf niet deed, en dat werd me niet in dank afgenomen. Maar zeker als je nogal stevig reageert moet je zo sportief zijn om niet anoniem te blijven.

Waarom doe jij dat? Het is toch heel erg naar om iemand in verlegenheid te brengen.

Je kunt er van alles van maken maar als je naam er niet bij staat dan heb je een grotere vrijheid van spreken.

Ben ik voor een deel wel met je eens, maar ook zonder je naam en postcode te noemen kun je best wat over je bedrijf vertellen.

Ik ben zelf nogal nieuwsgierig waar iemand woont...... maar wees gerust... ik ga t niet meer op t forum zetten. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (maar ik zit er niet ver naast)
van wijk

Beroep: Melkveehouder
Interesses: Economie, politiek, ruimtelijke ordening

Berichtdoor Corjan » wo mei 16, 2018 23:25

We kunnen eigenlijk best een ruzie maak topic aan maken :idea: Voor iemand die even stoom af wil blazen :idea: :mrgreen:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Berichtdoor G.U. » do mei 17, 2018 05:28

Corjan schreef:We kunnen eigenlijk best een ruzie maak topic aan maken :idea: Voor iemand die even stoom af wil blazen :idea: :mrgreen:

Daar is het klaagtopic toch voor
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor rvm » do mei 17, 2018 08:47

Het zou in ieder geval leuk zijn als wat meer mensen hun woonplaats bij hun profiel zouden zetten, dwz daar waar ze zo ongeveer wonen. Soms lees je wel eens reacties 'Hier heb ik niets met die regels te maken', 'Hier moet het zo en zo zijn', 'Bij jou ligt 80 sneeuw en bij mij lopen de koeien nog in het land'. Ja, en waar is dat? Frankrijk, USA, Australie, Nederland of weet ik veel waar? Tsja, best mogelijk dat die personen ooit eens x aantal jaren geleden in een topic iets door hebben laten schijnen waar ze wonen, maar ik heb geen zin om dat na te gaan zoeken.
rvm

Beroep: boer

Berichtdoor Henk » do mei 17, 2018 09:42

Het zal geen probleem zijn voor iemand om in de discussie aan te geven of ie in de USA of Frankrijk zit.
Maar ik denk dat we een ieder vrij moeten laten of hij of zij naam (en toenaam) wil bekend maken.

Sommigen blijven liever anoniem. En dat moeten we respecteren vind ik.
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Hans van Bergen » vr mei 18, 2018 10:11

Ik ben het met Arie eens. Annoniem geeft veel ruimte tot schelden treiteren en beledigen. Wat ik het meest zielig vind is annoniem zwetsen. Ik bedoel, waarom :?: En net als Arie als ik onheus bejegend wordt zet ik ff naam en woonplaats van de pester erbij zodat als hij of zij( oh nee tis altijd een hij) wil soliciteren of zijn kinderen willen naar een school dat ze opgegoogeld kunnen worden en men weet wat voor vlees men in de kuip heeft :yes: (y)
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Flyinghollander » vr mei 18, 2018 10:48

Iedereen heeft zijn keuze en met ons vieren erbij zou het ingrijpen sneller moeten kunnen gaan.
Flyinghollander

Vorige

Keer terug naar Community