VeeteeltForum Moderators gezocht

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

Re: VeeteeltForum Moderators gezocht

Berichtdoor Jaap » di mei 08, 2018 15:02

Jawel, inmiddels met iedereen contact: er hebben zich vier nieuwe moderators gemeld. (y)

Ze hebben inmiddels gereedschap gekregen om te knippen, te plakken en te verwijderen dus vanaf vandaag kunnen ze aan de slag.

Ik dank ze alvast voor hun toekomstige inzet:

Henk
Hookwood
Flyinghollander
John Jakobs

Blijft wel staan: We zijn als moderators geen politie agenten. We rekenen ook op een ieders eigen verantwoordelijkheid.

Waar we in elk geval ons (opnieuw) voor willen inzetten is faire (mag best scherpe) discussies en het voeren van discussies op logische plaatsen (lees 'on topic).
Wat dat betreft veranderen de spelregels van VeeteeltForum niet, maar zal er met de extra mankracht meer aandacht zijn om alles in de juiste banen te houden.

nogmaals dank
Jaap

Beroep: Redacteur
Interesses: Melkveehouderij

Berichtdoor Jozef » di mei 08, 2018 15:21

Super (y)

Persoonlijk hoeft er van mij niet zo heel veel gestuurd te worden in topics. Ik vind het juist mooi als een topic soms een zijspoor in slaat. Vaak komt de discussie vanzelf wel weer goed terecht.
Jozef

Beroep: Veehouder
Interesses: Melkveehouderij

Berichtdoor MelkboerLuc » di mei 08, 2018 15:21

Vol Verwachting Klopt Ons Hart :yes: :cheers: :yes:

Allen veel succes gewenst.
Moed en volharding.
Freedom of speech: je hebt altijd het recht om te veranderen van mening en te beamen dat ik eigenlijk gelijk had ---> Bedrijf
MelkboerLuc

Beroep: Melkveehouder
Interesses: Koeien + melk

Berichtdoor poekske » di mei 08, 2018 18:02

(y)
poekske

Beroep: binnenkort zelfstandig slager
Interesses: vlees melk en machines

Berichtdoor opelmanta » wo mei 09, 2018 16:55

Aha.
het uit de mottenballen gehaalde merk Campina
opelmanta

Berichtdoor rvm » do mei 10, 2018 08:45

Jozef schreef:Ik vind het juist mooi als een topic soms een zijspoor in slaat. Vaak komt de discussie vanzelf wel weer goed terecht.

Lijkt mij dat topics soms een zijspoor in moeten slaan. Het is toch bekend dat op een melkveebedrijf heel veel onderdelen binnen de bedrijfsvoering door elkaar heen lopen?. Tsja, dan kruisen de topics elkaar ook, want het kan niet anders.
rvm

Beroep: boer

Berichtdoor Corjan » do mei 10, 2018 13:09

Meestal gaat dat wel goed (y) . Maar pas gingen we, (en ik ook) over een melkstal door in Denemarken, bij een ander topic. Toen hadden we kunnen zeggen laten we verder lullen over die melkstal in de juiste topic :yes:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Berichtdoor Henk » do mei 10, 2018 13:34

Corjan schreef:Meestal gaat dat wel goed (y) . Maar pas gingen we, (en ik ook) over een melkstal door in Denemarken, bij een ander topic. Toen hadden we kunnen zeggen laten we verder lullen over die melkstal in de juiste topic :yes:

:yes: Het is niet erg dat er een pagina wordt afgeweken. Maar duurt het langer dan zal er worden verwezen naar het juiste topic, met daarbij uiteraard een kopie daarheen van wat er in het 'verkeerde' topic besproken is.

Het gaat er om dat het ook voor meelezers, die bijv gericht willen zoeken, eenvoudig is iets te vinden in het juiste topic :yes:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor van wijk » di mei 15, 2018 09:08

Zal ik er ook eens wat over zeggen:
- Stekker uit VTF trekken zou ik jammer vinden, nu met nieuwe moderatoren gaan we gewoon door.
- Apart moderator account doen ze op bijna alle fora, dus waarom hier niet.
- Felle discussies moeten kunnen, er hoeft niemand van het VTF af. Hans en ik zijn wat dat betreft denk ik een goed voorbeeld....t gaat soms te ver maar dan negeer je elkaar een paar dagen en is het vanzelf weer over... :D :D :D

-Waar we wel meer aan moeten denken is nieuwelingen niet af te schrikken met felle opmerkingen van de ouwe garde.

-Reageren onder eigen naam of jezelf eerst voorstellen ben ik helemaal voor. Ik heb weleens iemand "openbaar" gemaakt die dat zelf niet deed, en dat werd me niet in dank afgenomen. Maar zeker als je nogal stevig reageert moet je zo sportief zijn om niet anoniem te blijven.
van wijk

Interesses: Economie, politiek, ruimtelijke ordening

Berichtdoor Flyinghollander » di mei 15, 2018 09:44

(y)

Van mij hoeft het niet anoniem moderator account te worden.
Laten we mooi vooruit gaan en is er iets wat anders kan laten het even weten, ik lees regelmatig gedurende dag wel het forum door.
Flyinghollander

Berichtdoor Henk » di mei 15, 2018 10:34

Anoniem moderatoren hoeft van mij ook niet. Vergelijk met meeste andere fora gaat mank. Daar kennen de meesten mekaar niet, laat staan het modje :no:
Nieuwelingen afschrikken ben ik niet bang voor. Qua taalgebruik doen ze zeker niet onder voor de ouwe garde... :wink:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor opelmanta » wo mei 16, 2018 09:11

van wijk schreef:-Reageren onder eigen naam of jezelf eerst voorstellen ben ik helemaal voor. Ik heb weleens iemand "openbaar" gemaakt die dat zelf niet deed, en dat werd me niet in dank afgenomen. Maar zeker als je nogal stevig reageert moet je zo sportief zijn om niet anoniem te blijven.

Waarom doe jij dat? Het is toch heel erg naar om iemand in verlegenheid te brengen.

Je kunt er van alles van maken maar als je naam er niet bij staat dan heb je een grotere vrijheid van spreken.
het uit de mottenballen gehaalde merk Campina
opelmanta

Berichtdoor G.U. » wo mei 16, 2018 10:33

opelmanta schreef:
van wijk schreef:-Reageren onder eigen naam of jezelf eerst voorstellen ben ik helemaal voor. Ik heb weleens iemand "openbaar" gemaakt die dat zelf niet deed, en dat werd me niet in dank afgenomen. Maar zeker als je nogal stevig reageert moet je zo sportief zijn om niet anoniem te blijven.

Waarom doe jij dat? Het is toch heel erg naar om iemand in verlegenheid te brengen.

Je kunt er van alles van maken maar als je naam er niet bij staat dan heb je een grotere vrijheid van spreken.

Waarom heb je annoniem een grotere vrijheid? Ben je bang dat ze je komen halen?
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor Flyinghollander » wo mei 16, 2018 10:36

Ik begrijp anoniem wel in een gedeelte. Bedrijf waar ik nu voor werk, kan ik niet te veel openbaar maken. Dus heb ik heel anoniem account kan je nog wat delen makkelijker.
Flyinghollander

Berichtdoor MelkboerLuc » wo mei 16, 2018 11:15

Flyinghollander schreef:Ik begrijp anoniem wel in een gedeelte.
Bedrijf waar ik nu voor werk, kan ik niet te veel openbaar maken.
Dus heb ik heel anoniem account kan je nog wat delen makkelijker.

Ik denk dat er 2 ingesteldheden zijn, geheel anoniem of geheel openbaar bekend.
Of een stroming tussenin waarbij de naam er niet op staat, maar ondertussen toch wel bij enkele mensen uit de buurt bekend is wie of wat.
Ik denk dat het allemaal wel kan.
Hoofdzaak is dat we het met zijn allen fatsoenlijk houden

en doe een ander minder aan dan wat je zelf niet graag zou hebben
Freedom of speech: je hebt altijd het recht om te veranderen van mening en te beamen dat ik eigenlijk gelijk had ---> Bedrijf
MelkboerLuc

Interesses: Koeien + melk

VorigeVolgende

Keer terug naar Community