Emigreren vanwege regelgeving?

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

emigreren om NL regelgeving, als het geen nadelige gevolgen zou hebben?

>
Ja, vandaag nog.
20
77%
>
Nee, ik zie niets mis met de Nederlandse melkveehouderij en regelgeving.
6
23%

Totaal aantal stemmen : 26

Re: Emigreren vanwege regelgeving?

Berichtdoor sivert » zo jun 03, 2018 21:42

boer pieter schreef:gevlucht dus :roll: ik denk dat het allemaal wel mee valt in europa en vooral hier in dk ,
je bent anders wel goed op de hoogte van de nederlandse regering ed ,dus het houd jou wel bezig

Ik denk dat Roderick wel gelijk heeft. Vroeger ging het Romeinse rijk wat vele honderden jaren had bestaan ook binnen enkele tientallen jaren ten onder, waarom zou dat niet kunnen met de westerse beschaving zoals we die in West-Europa kennen? De moslims hebben een groter geboortoverschot (waar bij de autochtone bevolking eerder sprake zal zijn van een geboortetekort) en de instroom van nieuwe mensen komt voor een groot deel uit islamitische landen. (Die weer niet welkom zijn in landen als Saoudi-Arabië en Zuid-Oost Azië :idea: , die beschermen hun eigen cultuur wel). Dat kan heel simpel maar tot 1 ding leiden, een nieuwe volksverhuizing (wat ook niet nieuw is, het enige volk wat er van vroeger nog is zijn de Friezen, de rest (bv. de Batavieren, Kaninefaten, Saksen enz.) zijn verdwenen). Misschien zal het deel met geld wel richting Noord-Amerika en Australië vertrekken en een deel richting Oost-Europa en de achterblijvers zullen zich moeten onderwerpen aan de islam, zoals nu al in het Midden-Oosten is gebeurd, in het nog recente verleden was daar wel plek voor andere geloven. Vroeger ging dat trouwens ook zo met het christendom t.a.v. de Germaanse goden. En dan heb ik het nog niet over linkse moraalridders die vinden dat het sinterklaasfeest toch echt niet meer kan en iedereen maar mee moet doen aan het suikerfeest
sivert

Beroep: melkveehouder

Berichtdoor Corjan » zo jun 03, 2018 21:47

Yup Iran was tot een 50 jaar geleden een best modern land :yes: En NL ook tot.......... :wink:

Yup de Islam fokken net ff harder door en nemen heel snel de meerderheid over :yes:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Berichtdoor sivert » zo jun 03, 2018 22:30

Corjan schreef:Yup Iran was tot een 50 jaar geleden een best modern land :yes: En NL ook tot.......... :wink:

Yup de Islam fokken net ff harder door en nemen heel snel de meerderheid over :yes:

(Toen nog) Perzië was eigenlijk een behoorlijk westers land met ook voor vrouwen volop kansen op de arbeidsmarkt, wat beschaving aanging was die niet zo heel verschillend van onze beschaving. Met het verdrijven van de sjah is toen binnen zeer korte tijd deze moderne samenleving teniet gedaan.
sivert

Beroep: melkveehouder

Berichtdoor Roderick » zo jun 03, 2018 22:32

is nog niet eens 40 jaar geleden 1979.
Dat is wel een beetje waar ik bang voor ben, dat de moslims de gevestigde orde verdrijven en extreem de overhand gaan nemen.
Ik geloof niet dat dat snel gebeurd :no: .....maar in de toekomst :? :? :?: :?:
Maar ook daarin is de NL-er ster in het wegkijken, rechtlullen en kop in het zand steken. :roll: :roll:
Deze week: Hot tub is up and running :D (y)
Roderick

Beroep: boertje
Interesses: brede interesses

Berichtdoor G.U. » ma jun 04, 2018 06:38

Roderick schreef:is nog niet eens 40 jaar geleden 1979.
Dat is wel een beetje waar ik bang voor ben, dat de moslims de gevestigde orde verdrijven en extreem de overhand gaan nemen.
Maar ook daarin is de NL-er ster in het wegkijken, rechtlullen en kop in het zand steken. :roll: :roll:

Wij hebben hier ook geen geschiedenis bezet geweest te zijn door moren of ottomanen. Als je naar oostenrijk en de balkan ziet, die zijn veel feller tegen moslims
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor wit » ma jun 04, 2018 07:39

:lol: ja als we allemaal dezelfde denkbeelden er op na zouden houden als jouw zou dat idd gebeuren,dan gingen we allemaal vertrekken.
Er is een Engelse term die daar wel van op toepassing is,self for filling prophecy :mrgreen: :mrgreen:
Wilders doet ook al jaren z'n best om iedereen nederland uit te jagen zodat hij op z'n sterfbed z'n gelijk nog kan halen.
wit

Beroep: Melkveehouder

Berichtdoor opelmanta » ma jun 04, 2018 07:55

sivert schreef:
boer pieter schreef:gevlucht dus :roll: ik denk dat het allemaal wel mee valt in europa en vooral hier in dk ,
je bent anders wel goed op de hoogte van de nederlandse regering ed ,dus het houd jou wel bezig

Ik denk dat Roderick wel gelijk heeft. Vroeger ging het Romeinse rijk wat vele honderden jaren had bestaan ook binnen enkele tientallen jaren ten onder, waarom zou dat niet kunnen met de westerse beschaving zoals we die in West-Europa kennen? De moslims hebben een groter geboortoverschot (waar bij de autochtone bevolking eerder sprake zal zijn van een geboortetekort) en de instroom van nieuwe mensen komt voor een groot deel uit islamitische landen. (Die weer niet welkom zijn in landen als Saoudi-Arabië en Zuid-Oost Azië :idea: , die beschermen hun eigen cultuur wel). Dat kan heel simpel maar tot 1 ding leiden, een nieuwe volksverhuizing (wat ook niet nieuw is, het enige volk wat er van vroeger nog is zijn de Friezen, de rest (bv. de Batavieren, Kaninefaten, Saksen enz.) zijn verdwenen). Misschien zal het deel met geld wel richting Noord-Amerika en Australië vertrekken en een deel richting Oost-Europa en de achterblijvers zullen zich moeten onderwerpen aan de islam, zoals nu al in het Midden-Oosten is gebeurd, in het nog recente verleden was daar wel plek voor andere geloven. Vroeger ging dat trouwens ook zo met het christendom t.a.v. de Germaanse goden. En dan heb ik het nog niet over linkse moraalridders die vinden dat het sinterklaasfeest toch echt niet meer kan en iedereen maar mee moet doen aan het suikerfeest

sivert schreef:
Corjan schreef:Yup Iran was tot een 50 jaar geleden een best modern land :yes: En NL ook tot.......... :wink:

(Toen nog) Perzië was eigenlijk een behoorlijk westers land met ook voor vrouwen volop kansen op de arbeidsmarkt, wat beschaving aanging was die niet zo heel verschillend van onze beschaving. Met het verdrijven van de sjah is toen binnen zeer korte tijd deze moderne samenleving teniet gedaan.

Je moet of meer Discovery en Nat Geo gaan kijken of er helemaal mee stoppen. Sivert en Corjan, allebei.
het uit de mottenballen gehaalde merk Campina
opelmanta

Berichtdoor opelmanta » ma jun 04, 2018 08:11

sivert schreef: het enige volk wat er van vroeger nog is zijn de Friezen
Leer momentje.
het uit de mottenballen gehaalde merk Campina
opelmanta

Berichtdoor jan.nl » ma jun 04, 2018 09:51

Roderick schreef:is nog niet eens 40 jaar geleden 1979.

We hebben meer last van pvdd die alles bij elkaar liegt als moslims :yes:
Trouwens 99,9 % vd de moslims zijn van goede doen,En Wilders is een haatzaaier,zet mensen tegen elkaar op ,daar is een bepaalde groep,,domme' mensen in dit land gevoelig voor.
jan.nl

Beroep: boer
Interesses: koeien en cijfers

Berichtdoor Jozef » ma jun 04, 2018 09:59

Ik heb best wel aantal vrienden en zelfs een zwager uit de 'moslim' hoek en die komen net zo vaak in de moskee als ik in de kerk kom :wink: :lol: Ook de moslim jeugd heeft weinig tot niks meer met geloof te doen.
Het zijn de extremisten die het kapot maken, maar die heb je overal wel en in iedere tak van sport....

Die islamisering is wat wij er zelf van maken allemaal.
Jozef

Beroep: Veehouder
Interesses: Melkveehouderij

Berichtdoor wit » ma jun 04, 2018 10:16

Wilders doet precies hetzelfde als Marianne Thieme.
Nodig Thieme uit op een mooie voorjaarsdag als de koeien voor het eerst naar buiten gaan en ze zit 's avonds bij TROS Radar, met beelden van de laatste koe die de stal uit komt, te verkondigen dat het met het welzijn van de koeien zo slecht gesteld is in de melkveehouderij.
wit

Berichtdoor Roderick » ma jun 04, 2018 10:36

Roderick schreef:Maar ook daarin is de NL-er ster in het wegkijken, rechtlullen en kop in het zand steken. :roll: :roll:

Zoals ik al zei. :lol: :lol: :lol: :roll:
Blijf jezelf dat maar vertellen, en we praten over 20 jaar wel weer. :?

Omdat je toevallig een paar (y) (y) (y) moslims kent betekent niet dat er geen groot probleem is. :no:
Ik snap dat je op de farm in Lutjebroek er nog weinig van merkt, maar loop effe in de grote steden rond. Kijk goed, en let op wat er gebeurd. :idea:
Kijk naar zo'n partij als DENK, Islamitische Erdogan aanbidders met erg enge denkwijzen die samen met Nida 6 zetels heeft in Rotterdam.
Een stad met 17% moslims en 45 zetels.
Dat betekend 13% van de totale zetels. met 17% van de bevolking is dat wel zowat 75% van de moslims die achter hun denkwijzen staan. :shock:

"In de vier grootste steden van Nederland -Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht- is Mohammed (inclusief de variaties Mohamed en Muhammad) nu al de meest gekozen babynaam"

Maar zoals het met de overmaat aan regelgeving gebeurt, zal het met dit ook wel gaan :roll: ......'nee joh, het valt allemaal best mee' :yes: (y) (y) ( terwijl ze de laaste hap adem pakken en onder het water verdwijnen) :?
Roderick

Berichtdoor Roderick » ma jun 04, 2018 11:19

wit schreef:Wilders doet precies hetzelfde als Marianne Thieme.
Nodig Thieme uit op een mooie voorjaarsdag als de koeien voor het eerst naar buiten gaan en ze zit 's avonds bij TROS Radar, met beelden van de laatste koe die de stal uit komt, te verkondigen dat het met het welzijn van de koeien zo slecht gesteld is in de melkveehouderij.

Heb met allebei niets.
Thieme lijkt me logisch waarom, en Wilders is ook een engnek die gewoon de islamisering gebruikt om aan de macht te komen.
Verder een 1 item politici.

Geeft wel te denken dat vooral de Henk en Inrids die tussen die gezellige Moslims wonen vooral op hem stemmen. :?
Misschien is het dan toch wel weer niet zo gezellig wonen tussen moskeeen en spugende mocros. :no:
Roderick

Berichtdoor wit » ma jun 04, 2018 12:26

Je mag dan wel niks met Wilders hebben Roderick,je hebt wel dezelfde oogkleppen op.
Je ziet alleen wat je wilt zien.

Dus als jij Thieme en haar denkbeelden (n) (n) vind,betekend dat ook meteen dat je je kop in het zand steekt voor misstanden in de veehouderij :roll:

Merk wel dat je moeilijk kan accepteren dat er mensen zijn die er een andere mening op na houden als jouw mening.
En daar ben je helaas niet de enige in :no:
wit

Berichtdoor Henk » ma jun 04, 2018 12:37

Dit loopt uit op een brede maatschappelijke discussie :yes: (y)

Maar om es aan de basis te beginnen; wat vinden we ervan dat een super als ah eigen normen en waarden (zwarte Piet, negerzoenen etc.) vernaggelt maar ondertussen openlijk flirt met de normen en waarden van de Islam :?:

Prima als ze spandoeken ophangen om deze mensen een goede Ramadan toe te wensen (y) maar ga dan niet zo spastisch doen over Zwarte Piet, negerzoenen Jodenkoeken etc :idea:

Nederland is mij te goed in het proberen allemansvriend te zijn :? of nee eik nog liever vriendjes willen zijn met allochtonen dan met eigen volk.
Andermans normen respecteren :?: :arrow: logisch en prima (y)
Gaan lopen dwepen :?: :arrow: waardeloos :idea:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

VorigeVolgende

Keer terug naar Community