Emigreren vanwege regelgeving?

Bespreek hier onderwerpen die niet direct met veeteelt te maken hebben.

Moderator: Moderators

emigreren om NL regelgeving, als het geen nadelige gevolgen zou hebben?

>
Ja, vandaag nog.
20
77%
>
Nee, ik zie niets mis met de Nederlandse melkveehouderij en regelgeving.
6
23%

Totaal aantal stemmen : 26

Re: Emigreren vanwege regelgeving?

Berichtdoor opelmanta » ma jun 04, 2018 13:08

De Jodekoek is nog gewoon te koop. De jeud tilt daar niet zo zwaar aan.
het uit de mottenballen gehaalde merk Campina
opelmanta

Berichtdoor john jakobs » ma jun 04, 2018 13:49

Roderick schreef:
Roderick schreef:Maar ook daarin is de NL-er ster in het wegkijken, rechtlullen en kop in het zand steken. :roll: :roll:

Zoals ik al zei. :lol: :lol: :lol: :roll:
Blijf jezelf dat maar vertellen, en we praten over 20 jaar wel weer. :?

Omdat je toevallig een paar (y) (y) (y) moslims kent betekent niet dat er geen groot probleem is. :no:
Ik snap dat je op de farm in Lutjebroek er nog weinig van merkt, maar loop effe in de grote steden rond. Kijk goed, en let op wat er gebeurd. :idea:
Kijk naar zo'n partij als DENK, Islamitische Erdogan aanbidders met erg enge denkwijzen die samen met Nida 6 zetels heeft in Rotterdam.
Een stad met 17% moslims en 45 zetels.
Dat betekend 13% van de totale zetels. met 17% van de bevolking is dat wel zowat 75% van de moslims die achter hun denkwijzen staan. :shock:
"In de vier grootste steden van Nederland -Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht- is Mohammed (inclusief de variaties Mohamed en Muhammad) nu al de meest gekozen babynaam"

Maar zoals het met de overmaat aan regelgeving gebeurt, zal het met dit ook wel gaan :roll: ......'nee joh, het valt allemaal best mee' :yes: (y) (y) ( terwijl ze de laaste hap adem pakken en onder het water verdwijnen) :?

heb eens gehoord dat de eerst geborenen altijd mohamed heet
deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Interesses: koeien en techniek

Berichtdoor boer pieter » ma jun 04, 2018 13:50

kom op zeg als er ergens op de wereld een land is waar veel emigranten wonen is het wel canada ,ik heb best veel familie in canada wonen en er is maar 1 boer die heeft kippen en inderdaad voor de boeren is het in het algemeen wel een goed land maar verder zal het jou niet mee vallen ,ook ik ken toevallig een paar moslims en die komen uit syrie en dat zijn hard werkende en prima mensen ,
boer pieter

Beroep: veehouder
Interesses: vee houderij

Berichtdoor Richt » ma jun 04, 2018 14:32

boer pieter schreef:kom op zeg als er ergens op de wereld een land is waar veel emigranten wonen is het wel canada ,ik heb best veel familie in canada wonen en er is maar 1 boer die heeft kippen en inderdaad voor de boeren is het in het algemeen wel een goed land maar verder zal het jou niet mee vallen ,ook ik ken toevallig een paar moslims en die komen uit syrie en dat zijn hard werkende en prima mensen ,

In Canada hebben ze de locals al bijna uitgeroeid, de laatse wonen er in kampen die men daar reserves noemt die weten dus precies hoe het zit :yes:

Is een proces wat daar lang geduurd heeft en als we niet op passen hier ook komt :yes:
Richt

Beroep: Melkveehouder
Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, voetbal, auto's, feesten.

Berichtdoor G.U. » ma jun 04, 2018 15:09

Richt schreef:
boer pieter schreef:kom op zeg als er ergens op de wereld een land is waar veel emigranten wonen is het wel canada ,ik heb best veel familie in canada wonen en er is maar 1 boer die heeft kippen en inderdaad voor de boeren is het in het algemeen wel een goed land maar verder zal het jou niet mee vallen ,ook ik ken toevallig een paar moslims en die komen uit syrie en dat zijn hard werkende en prima mensen ,

In Canada hebben ze de locals al bijna uitgeroeid, de laatse wonen er in kampen die men daar reserves noemt die weten dus precies hoe het zit :yes:

Is een proces wat daar lang geduurd heeft en als we niet op passen hier ook komt :yes:

Naaah geloof eerder dat de moslims er dan flink voor langs krijgen dan andersom
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor Roderick » ma jun 04, 2018 15:25

Ja, ik ken ook een moslim, en dat is geen gekkie nee, maar dat zegt toch nix :lol: :roll: Het % gekkies die achter een haatbaard Imam aanhollen is groter dan jij denkt. Vooral de jongere generatie, want die vinden dat ze in alles tekort komen in het westen, dus radicalizeren ze heel makkelijk. (n) (n)

Jij hoort iemand uit Canada zeggen dat het niet meevalt daar, dus dan is dat zo. :shock:
Toch raar dat Canada jaar na jaar zeer hoog scoort in de lijst van beste landen in de wereld (om te wonen en te werken)

https://www.usnews.com/news/best-countries/overall-full-list
Deze week: Hot tub is up and running :D (y)
Roderick

Beroep: boertje
Interesses: brede interesses

Berichtdoor Roderick » ma jun 04, 2018 15:30

wit schreef:Je mag dan wel niks met Wilders hebben Roderick,je hebt wel dezelfde oogkleppen op.
Je ziet alleen wat je wilt zien.

Maar ook daarin is de NL-er ster in het wegkijken, rechtlullen en kop in het zand steken. :roll: :roll:

Dus als jij Thieme en haar denkbeelden (n) (n) vind,betekend dat ook meteen dat je je kop in het zand steekt voor misstanden in de veehouderij :roll:

Merk wel dat je moeilijk kan accepteren dat er mensen zijn die er een andere mening op na houden als jouw mening.
En daar ben je helaas niet de enige in :no:

Met mekaar oneens zijn in een discussie mag toch, of niet :?: :shock: Daar is het een discussie voor.
Ik accepteer jou mening wel :yes: :yes: .....maar ik ben het er totaal mee oneens. :mrgreen:
En ik vind idd dat NL al 25 jaar wegkijkt als het over integratie van buitenlanders gaat. (n) (n)
Het is toch te zot dat er Turken en marrokanen al 40 jaar in NL wonen (en ja, dat waren goeie gastarbeiders :yes: (y) (y) ) en nog steeds geen woord NL spreken. Integreren niet. Kinderen worden met zandbak normen van 40 jaar geleden in een westerse cultuur opgevoed :?
Dan vraag je toch om problemen. :yes: :yes:
Deze week: Hot tub is up and running :D (y)
Roderick

Beroep: boertje
Interesses: brede interesses

Berichtdoor Richt » ma jun 04, 2018 15:32

G.U. schreef:
Richt schreef:

Naaah geloof eerder dat de moslims er dan flink voor langs krijgen dan andersom

ik hoop het ook dat ze er dan eerder van langs krijgen, maar zeker weten doe ik het niet, ik zal in iedergeval geen speciale halal melk of vlees gaan produceren.

Hier vlak naast ook Koerdische vluchtelingen wonen, top geïntegreerd, en, zoals ze het zelf zeggen, ergeren zich dood aan de asociale vluchtelingen van de laatste jaren
Richt

Beroep: Melkveehouder
Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, voetbal, auto's, feesten.

Berichtdoor Henk » ma jun 04, 2018 16:45

opelmanta schreef:De Jodekoek is nog gewoon te koop. De jeud tilt daar niet zo zwaar aan.

Probleem is dat de 2e en 3e generatie Neder-Islamieten slechter integreren dan hun ouders/grootouders :idea:
Bij probleemwijken gaat het altijd om criminele groepen Marokkanen of Turken...

Zelfs de politiek noemt dit een probleem...alleen geheel politiek eigen doen ze er weinig aan...
Tis altijd pappen en nat houwe in de slappe politiek van Nederland (n) behalve wanneer het om de landbouw gaat, dan mag er gelogen en bedrogen worden... :?
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Vorige

Keer terug naar Community