Boer gezocht voor televisieprogramma!

Plaats hier advertenties m.b.t. veeteelt.

Moderator: Moderators

Boer gezocht voor televisieprogramma!

Berichtdoor Marhal » do feb 11, 2016 11:31

VERHUIZENDE BOER GEZOCHT!

Voor het nieuwe televisieprogramma 'Nederland Verhuist' voor NPO1 ben ik op zoek naar een boer met dieren die binnen nu en eind juli gaat verhuizen.

In dit programma volgen we mensen die op het punt staan te verhuizen (binnen NL). Het programma zal doen denken aan ‘Ik Vertrek’ en een registratie maken van wat er op die dag speelt en gaan we dieper in op iemands persoonlijk verhaal rondom de verhuizing. Alle verhalen hebben een persoonlijk karakter en iedereen krijgt ruim de tijd en gelegenheid zijn/haar verhaal te vertellen (de reden van verhuizen, iemands sport, hobby, beroep, een bijzonder bezit wat verhuisd moet worden (zoals bv een muziekinstrument, een dier), maar het kan ook in het soort woning zijn, een woonboot, een oude fabriek, woongroep, etc).
Alle leeftijden; jong en oud en alles wat daar tussen zit. Huur en koop; door heel NL.

Het lijkt me heel mooi een boer op te nemen in onze serie die gaat verhuizen. Het verhuizen van de stallen, het woonhuis en natuurlijk de dieren zelf...daar komt nogal wat bij kijken natuurlijk...

We zullen iemands verhuizing volgen tijdens een aantal van tevoren afgesproken opnamedagen (2/3 opnamemomenten in totaal ongeveer; mede afhankelijk van het verhaal); maar we komen sowieso altijd naar de oude èn de nieuwe woning. Momenten waarop we langs willen komen zijn bijvoorbeeld een paar dagen voor de verhuizing, de verhuizing zelf en de eerste nacht in het nieuwe huis.

Het programma zal uitgezonden worden vanaf 4 juli 19.30u NPO1.
Elke aflevering zal 25 minuten duren en elke aflevering bestaat uit 2 verhalen.

Ga je binnenkort verhuizen of ken je iemand die binnenkort gaat verhuizen die het leuk lijkt met ons programma mee te doen; laat het mij dan weten.

Ik ben te bereiken op marlous.hallers@tuvalu.nl of 020-7630063 of via een bericht op het forum :)
& wie weet zien we elkaar dan snel!

Hartelijke groet,
Marlous Hallers
Tuvalu Media
Marhal

Re: Boer gezocht voor televisieprogramma!

Berichtdoor Robert » do feb 11, 2016 11:34

Heb ik net een account voor je aangemaakt, kom je met zo'n bijdrage :?

nog wel met een ! :?
Robert

Re: Boer gezocht voor televisieprogramma!

Berichtdoor Flyinghollander » vr feb 12, 2016 10:15

Het verhuizen van de stallen, het woonhuis en natuurlijk de dieren zelf...daar komt nogal wat bij kijken natuurlijk...

Ja dat is ook nooit makkelijk,dat beton los krijgen en weer opnieuw storten. Dieren die een visum misschien moet aanvragen of nieuw paspoort :mrgreen: :mrgreen:
Flyinghollander

Keer terug naar Vraag & aanbod