Leasemelk

Plaats hier advertenties m.b.t. veeteelt.

Moderator: Moderators

Berichtdoor Henk » ma jan 29, 2007 12:05

Tuurlijk moete gin stal zetten terwijl ge nie weet wanneer ge 'm vol legt... :roll: Maar vandaag de dag kende -wanneer uw geld toch mar in de weeg zit- uw geld beter steken in een paar spanten dan klotum kopen. Gewoon omdat we allemaal weten dat binnen een paar jaar die aangebouwde spantvakken vol komme, gezien het verdampende klotum :idea:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor grotehar » ma jan 29, 2007 18:52

Robert P schreef: Lees anders dat stukje van Lubbert van Dellen eens in de laatste veeteelt...

heeft de professor weer gesproken; ik wordt zo moe van die gasten, weten achteraf altijd te vertellen wat je had moeten doen ;-)

vorig jaar predikten ze nog om tegen elke prijs melkquotum te kopen ;-(

nu moet je je hardware op orde maken; tegen bouwkosten die 25% hoger liggen dan 2 jaar geleden ;-(

ben ik blij dat we al ruim 3 jaar geen melkquotum meer hebben gekocht en onze vrije kasstoom toen in upgrading gebouwencomplex hebben gestoken ;-)
grotehar

Beroep: Pensioenboer
Interesses: bedrijfseconomie, grondzaken, algemeen

Berichtdoor Robert » ma jan 29, 2007 19:05

Grote Har je hebt verkeert geciteerd of ge-quote. :lol: Zulke verstandige dingen zeg ik niet :lol: :lol: :lol: Jacobsen krijgt de eer. Die luistert naar verstandige mannen. Ikke niet, ben slechts eigenwijs 8)

ps. Heb je ook een voornaam grotehar? kkon zo snel niet vinden, praat /onthoud wat makkelijker :P
Robert

Berichtdoor Jacobsen » ma jan 29, 2007 21:25

Robert P schreef:Grote Har je hebt verkeert geciteerd of ge-quote. :lol: Zulke verstandige dingen zeg ik niet :lol: :lol: :lol: Jacobsen krijgt de eer. Die luistert naar verstandige mannen. Ikke niet, ben slechts eigenwijs 8)

ps. Heb je ook een voornaam grotehar? kkon zo snel niet vinden, praat /onthoud wat makkelijker :P

:lol: meende dat ik bij de eigenwijzen hoorde maar zo zie je maar weer :lol:
Jacobsen

Beroep: Student
Interesses: ALLES ROND DE MELKVEEHOUDERIJ

Berichtdoor Christel » zo feb 11, 2007 17:01

Aangezien Niek geen melk meer te verleasen heeft en er al een topic over dit onderwerp in het algemeen bestaat onder Koe en Economie, sluit ik dit onderwerp op deze plek.
Christel
Moderator

Beroep: Projectleider communicatie
Interesses: Melkveehouderij

Vorige

Keer terug naar Vraag & aanbod