Henk schreef:Gewoon simpele accord bok. Las je in een wip zo na
ben niet zo'n lasser. waar koop je die het goedkoopst
Moderator: Moderators
Henk schreef:Gewoon simpele accord bok. Las je in een wip zo na
wouter c schreef:Een driehoek is onmogelijk vast te lassen op mijn strooier..
Moet gwn een driehoek met daar aan een frame met vanghaken en aansluiting voor 3de punt aansluiting van strooier..
Blijkbaar niks gangbaars te vinden dus zelf maken..
Alvast bedankt voor de moeite, zal naderhand foto proberen plaatsen
Mellek schreef:Heb hier ook weer een gedragen Vicon PS, maar even aankoppelen![]()
en zeker als ie nog halfvol is, maar denk dat ik er het oude wielstel maar weer onder zet dat was altijd in no-time gebeurd, en je hield de kunstmest nog eens in de bak als het even mal ging, de Vicontrol is dan wel weer ideaal
boer pieter schreef:zijn er niet loonwerkers die het kunnen strooien ,ik heb al jaren geen km meer gestrooit
jvt schreef:boer pieter schreef:zijn er niet loonwerkers die het kunnen strooien ,ik heb al jaren geen km meer gestrooit
zijn er wel, maar zie graag zelf de percelen een keer in het voorjaar... zitten er veel mollen, zijn er wilde varkens geweest, ligt er een grote tak in de wei, heeft loonwerker liggen knoeien met mestrijden. Kortom, stukje controle alsook arbeidsvreugde en lentegevoel krijg ik er altijd van. Vanmorgen nog hertegewei gevonden, altijd leuk![]()
Arie schreef:Bijkomend voordeel is da je achterruit ook heel blijft bij het vullen onder de bulkHier overigens nog nooit een halfvolle strooier afgekoppeld
Keer terug naar Koe en mechanisatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten