Moderator: Moderators
boergga schreef:Ik ben op zoek naar een goede nieuwe of 2ehands procescomputer incl. krachtvoerboxen. Waar voeren jullie mee en wat zijn jullie ervaringen? Zijn ze ook al te koppelen met een managementsysteem?
Wim R schreef:boergga schreef:Ik ben op zoek naar een goede nieuwe of 2ehands procescomputer incl. krachtvoerboxen. Waar voeren jullie mee en wat zijn jullie ervaringen? Zijn ze ook al te koppelen met een managementsysteem?
Wat voor management syteem heb je![]()
![]()
Zit ook veel verschil in. Zal nu misschien wel anders zijn maar bij de aanschaf van mijn kr8chtvoersysteem incl melkmeters en koeherkenning was er maar een systeem dat echt geintregreerd met elkaar was zonder externe koppelingen nl GM/Boumatic met Uniform. Werken hier met het GM 3000 systeem dat volledig gestuurd word door Uniform. Alles heeft zijn voors en tegens maar een aantal jaren was het zo dat als er een externe koppeling proces computer/managementsysteem nog geen 10 was
![]()
melker schreef:Je hebt helemaal gelijk, in 10 jaar is 2 maal computer gecrashdnieuwe computer haal je voor 250 euro en dan nog een keer 2000 euro betalen om nieuwe beveiligingssleutels aan te vragen, zowel bij WF als bij Comvee
![]()
Bij de Laval werkt dat apart heb ik begrepen.
auke schreef:bovendien kunnen ze alles vragen wat ze willen omdat het een plaatje is waar je aan moet. Zal wel in modules zijn maar als je merk A hebt moet je dus ook de andere modules bij A kopen.
Lijkt een beetje op koppelverkoop
Keer terug naar Koe en mechanisatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten