Tractoren (deel 4)

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met mechanisatie.

Moderator: Moderators

Re: Tractoren (deel 4)

Berichtdoor Flyinghollander » di dec 05, 2017 11:03

Hans van Bergen schreef:Ja zo zijn vrouwen eruit zonder overal Poekske 8) Heb heel veel foto's op de app gehad vanaf de Zetor stand :yes: Ze zouwe een nieuwe model presenteren maar da bleek eik meer een nieuwe motorkap :| Vrouw met grote tieten erbij en heel de Hannover beures komp ekkes kiekes :lol: :lol:

Het zijn niet zon makkelijke tijden voor Zetor :no: verkoop is in west Europa flink weggezakt. Nu koopt Poetin ineens 2200 Forterra's in 4 jaar :shock: Zijn ze weer gered en ja wel afhankelijk geworden van Rusland :yes:

Hij heeft ook een groot bedrijf :wink:
Flyinghollander

Berichtdoor Hans van Bergen » di dec 05, 2017 15:43

Ja Fly wat moet ik me voorstellen van zon verhaal :?: Rusland is een land geen tractordealer. Dus waarom kopen zij 2200 tractoren :?: waar gaan die heen :?: hoezo :?: hoelaat :?:
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Flyinghollander » di dec 05, 2017 18:31

Ik heb het verhaal niet gelezen, misschien kregen ze ludieke deal, waar sommige blij van werden. Stuur me de links eens.
Flyinghollander

Berichtdoor Flyinghollander » di dec 05, 2017 18:34

Moest even zoeken wat linken zou je wel niet doen.

Signing the memorandum is another important step that enables ZETOR TRACTORS a.s. to enter another significant market abroad. The document contains the promise to supply six thousand sets of FORTERRA tractors between the years 2018 and 2022.

Bla bla bla bla leuke dag, dat onze presidenten ontmoeten en hierbij beloven we bla bla bla... eerst zien dan geloven.
Flyinghollander

Berichtdoor Hans van Bergen » di dec 05, 2017 21:07

Kheb geen link stond in de Boerderij. 6000 :shock: :?
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Berichtdoor Arno » vr maart 09, 2018 16:14

AfbeeldingAfbeelding
Gister het nieuwe paard naar huis gehaald ,gekocht op veiling 200 mile noord ,medewerker die hem naar huis reed stapte uit de cab en zn 1e reply tegen me was “that was a looooong-ass drive and i couldve used a 20th gear “ :wink: :lol:
Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk
Arno

Beroep: koeienmelker

Berichtdoor Hans van Bergen » vr maart 09, 2018 18:11

500 pk of wah :?: Heeft hier ook wel es een dagje mee ingekuild. Nie mee te werken aldus de fendt gewende loonsnuiters :no: Ik heb nog aangeboden om de arbo dienst en of de fnv te bellen maar da hoefde dan nie. wa kostte ie :?: :?:
Hans van Bergen

Berichtdoor W.A » vr maart 09, 2018 20:17

Hij heeft de voorbanden al haast kaal gereden...[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
W.A

Beroep: Melkveehouder.
Interesses: Koetjes/economie

Berichtdoor Arno » vr maart 09, 2018 23:11

Hans van Bergen schreef:500 pk of wah :?: Heeft hier ook wel es een dagje mee ingekuild. Nie mee te werken aldus de fendt gewende loonsnuiters :no: Ik heb nog aangeboden om de arbo dienst en of de fnv te bellen maar da hoefde dan nie. wa kostte ie :?: :?:

T8/390 dus 390 motor pk ,voor transport comfort kun je inderdaad beter de t7’s hebben ,de 8’s zijn met grondbewerking ,injecteren ,solids spreaden etc ff meer mans omdat het gewoonweg een veel zwaardere trekker is.
Deze is een 2013 met 2400 uur ,trimble autosteer ,19 speed 31mph en in zeer goede staat ,ik gaf 87 op veiling.
Arno

Berichtdoor Flyinghollander » vr maart 09, 2018 23:52

Arno schreef:
Hans van Bergen schreef:500 pk of wah :?: Heeft hier ook wel es een dagje mee ingekuild. Nie mee te werken aldus de fendt gewende loonsnuiters :no: Ik heb nog aangeboden om de arbo dienst en of de fnv te bellen maar da hoefde dan nie. wa kostte ie :?: :?:

T8/390 dus 390 motor pk ,voor transport comfort kun je inderdaad beter de t7’s hebben ,de 8’s zijn met grondbewerking ,injecteren ,solids spreaden etc ff meer mans omdat het gewoonweg een veel zwaardere trekker is.
Deze is een 2013 met 2400 uur ,trimble autosteer ,19 speed 31mph en in zeer goede staat ,ik gaf 87 op veiling.

Dat is niet veel voor zoveel pk's,beste afschrijving, ook weinig uren nog.
Flyinghollander

Berichtdoor Arno » za maart 10, 2018 00:27

Gebruikt spul op veiling is spotgoedkoop op het moment, niemand heb $$ :wink:
Arno

Berichtdoor boer pieter » za maart 10, 2018 08:48

Hier ook gisteren een rav 4 gekocht op een veiling bijna half geld
boer pieter

Interesses: vee houderij

Berichtdoor melker » za maart 10, 2018 09:57

Beest van trekker voor weinig geld (y)
melker

Beroep: BOER
Interesses: alles

Berichtdoor Hookwood Holsteins » za maart 10, 2018 10:29

Arno schreef:

Wat doet zo'n ding nieuw in $$?
Hookwood Holsteins

Berichtdoor G.U. » za maart 10, 2018 10:36

Net geen 200k denk ik...
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

VorigeVolgende

Keer terug naar Koe en mechanisatie