Jorina R schreef:Al een heel best kalf van. Moeder is een Canvasdochter die verkocht is op de veiling.
Guus J schreef:Jorina R schreef:Al een heel best kalf van. Moeder is een Canvasdochter die verkocht is op de veiling.
en hoe doet ze 't inmiddels? krijg hier een beamer kalfje in november als 't goed is
karst-jan schreef:melksnelheid 78 is wel heel laag :s verder leuke cijfers
Jorina R schreef:Na alle tegenvallende kruisingen toch 1 degelijke hier (en ook de enige in onze stal die er loopt). Komt uit een canvas.
Koe zelf is gewaardeerd met 86 punten. Heeft een zeer lastige bijspeen op een speen staan daardoor kan ze niet verkocht worden.
20/08 geïnsemineerd met Acme (28/05 gekalfd)
Leuke toystory van lopen tussen jongvee en roodbonte alta ric lijkt ook niet mis.
productie (305d dagen):
2.00 8309 kg melk 4.05% vet 3.36% eiwit lw110
2.11 7304 kg melk 4.67% vet 4.01% eiwit LW99
3. 10 7721 kg melk 4.58% vet 3.64% eiwit lw 96
Guus J schreef:karst-jan schreef:melksnelheid 78 is wel heel laag :s verder leuke cijfers
die swissen zijn toch gewoon taai?
@coen, ik kan 't bericht nog niet vinden als ik je link open... kom ik op de pagina waar hulsteins de MB van de buren beschrijft
karst-jan schreef:Guus J schreef:karst-jan schreef:melksnelheid 78 is wel heel laag :s verder leuke cijfers
die swissen zijn toch gewoon taai?
@coen, ik kan 't bericht nog niet vinden als ik je link open... kom ik op de pagina waar hulsteins de MB van de buren beschrijft
de meeste zit tussen de 90 en 100 en 78 lijkt me weer wat te extreem.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten