teuntje93 schreef:Net 10 rietjes van besteld
JG ten Kate schreef:Volgens mij is 13 juli - 27 augustus ook anderhalve maand, dus dan had je ze net zo goed bij de eerste kunnen bestellen
Frans-Jan schreef:Heb de 1e naar huis gehaald, moet over weekje kalven. Komt uit Kian (86) x Shottle, ziet er goed uit. Enorme zware vaarsmet een goed kruis alleen een beetje oplopend staartstuk. Als ze gekalfd heb meld ik wel wat over het uier, lijkt wel goed te worden. Heb ook de 1e fidelity's op afkalven staan. Beetje zelfde soort vaarsen maar wat meer kracht in de bovenbouw
teuntje93 schreef:Frans-Jan schreef:Heb de 1e naar huis gehaald, moet over weekje kalven. Komt uit Kian (86) x Shottle, ziet er goed uit. Enorme zware vaarsmet een goed kruis alleen een beetje oplopend staartstuk. Als ze gekalfd heb meld ik wel wat over het uier, lijkt wel goed te worden. Heb ook de 1e fidelity's op afkalven staan. Beetje zelfde soort vaarsen maar wat meer kracht in de bovenbouw
Enne![]()
teuntje93 schreef:die Jerudo bevrucht hier echt wel als een drol.Wordt hier dus ook niet meer bijbesteld
teuntje93 schreef:die Jerudo bevrucht hier echt wel als een drol.Wordt hier dus ook niet meer bijbesteld
sivert schreef:teuntje93 schreef:die Jerudo bevrucht hier echt wel als een drol.Wordt hier dus ook niet meer bijbesteld
Jerudo heeft in Duitsland -3 voor bevruchting, misschien dat als je ze niet meer splitst er wat meer van drachtig wordt. Ik heb er zelf 6 van verspoten, hiervan had ik 5 drachtigheden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten