Moderator: Moderators
Niels schreef:Voor zover ik weet gaat alles hier in bigbags. Meest 750 kg maar ook 500 kg komt voor.
kobonde schreef:Niels schreef:Voor zover ik weet gaat alles hier in bigbags. Meest 750 kg maar ook 500 kg komt voor.
Je zal het toch ook los gestort kunnen krijgen, hier huren we een 8 tons getrokken strooier van de leverancier en
vullen vanuit de opslag loods. Gaat veel sneller dan dat gekloot met die bigbags.
kobonde schreef:Niels schreef:Voor zover ik weet gaat alles hier in bigbags. Meest 750 kg maar ook 500 kg komt voor.
Je zal het toch ook los gestort kunnen krijgen, hier huren we een 8 tons getrokken strooier van de leverancier en
vullen vanuit de opslag loods. Gaat veel sneller dan dat gekloot met die bigbags.
koeruben schreef:kobonde schreef:Niels schreef:Voor zover ik weet gaat alles hier in bigbags. Meest 750 kg maar ook 500 kg komt voor.
Word het dan niet hard als het een paar maand in de schuur ligt?
APPELMOES schreef:In het verleden voor de eerste snede een paar percelen gedaan,de helft met 100kgN/ha uit next en de andere helft met 80kgN/ha uit kas,op het oog kon ik geen verschil zien
loonwerker had voor next toen ook maar 2-3 vaste klanten,bij de rest was het meestal éénmalig
Gebruikers op dit forum: G.U. en 6 gasten