Moderator: Moderators
Koe schreef:Heeft iemand ervaring met de opslag van Novurea in bulk? mijn vertegenwoordiger wil het niet in de bulk leveren ivm slechte ervaringen die er mee zijn als het er weer uit moet.
Henk schreef:jan.nl schreef:poekske schreef:Dus je denkt dat je de mest gratis kwijt kan binnenkort???
Volgend jaar alleen transport
jou positivisme kent echt geen grenzen he
![]()
![]()
Dus vanaf eind dit jaar staan alle mestverwerkers stil en alle nieuwe die nog in de pijplijn zitten gaan niet door want er is daluk mest te weinig in Nederland
En over 25 jaar is Brabant weer alles heide en bos
Maar kunnen we mss een wedje doen Jan, dat elke euro die ik vlgd jaar krijg per kuub mest dat jij die verdubbelt![]()
Henk schreef:En over 25 jaar is Brabant weer alles heide en bos
Arie schreef:Henk schreef:En over 25 jaar is Brabant weer alles heide en bos
Arie schreef:Henk schreef:En over 25 jaar is Brabant weer alles heide en bos
Er was vanmorgen hier iemand die zei dat er in Brabant 200 melkveehouders op korte termijn zouden stoppen. Toen moest ik ff hier aan denken
Hans van Bergen schreef:Da zal zien Pieter omda je vaak/altijd voor voeraankoop alswel mede en tevens asbest sanering idem dito een factuur krieten as de euri der nie zijn da moeje w88
boer pieter schreef:wat mij op valt is dat er weinig voor uit word gedacht, zoals die sanering van asbest dat is al jaren bekent waarom dan op de laatste haren en snaren ,net zo als voer te kort, zie je hier ook, het is net of komen ze er nu pas achter dat ze teweing voer hebben , nu moeten ze er duur aan terwijl je in het na jaar genoeg kon krijgen voor weinig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten