Moderator: Moderators
auke schreef:h.groothuis schreef: belt de lw dat 1 trein aangewerkt was omdat ze bij iedereen 8 ipv 5 ha/uur deden .
en iedereen heeft dik gras
auke schreef:morgenvroeg 10.30 wiersen en na de middag kuilen
coen dp schreef:auke schreef:h.groothuis schreef: belt de lw dat 1 trein aangewerkt was omdat ze bij iedereen 8 ipv 5 ha/uur deden .
en iedereen heeft dik gras
dit is vt-forumaltijd alles gewonnen
![]()
hier ook 14 ha in de baal zittenmaar achteraf de helft beter langer kunnen laten staan
![]()
wel snel verse snee voor de koeien nu![]()
Jappie schreef:Investeren in draineren, is rendement van elke cent
M H schreef:Jappie schreef:Investeren in draineren, is rendement van elke cent
mooi, volgend jaar alles in de (onderwater) drainage, kijken of ik een keertje eerder ben met de eerste snede als Jan.nl![]()
jan.nl schreef:M H schreef:Jappie schreef:Investeren in draineren, is rendement van elke cent
mooi, volgend jaar alles in de (onderwater) drainage, kijken of ik een keertje eerder ben met de eerste snede als Jan.nl![]()
![]()
Volgens de geleerden is onderwater drainage een middel om te voorkomen dat je in 2030 een halve meter lager zit als nu,wil je eerder zijn als ons op de vette klei dan moeten jullie de sloten eerst is flink uitbaggeren en peil 2 mtr naar beneden gooien![]()
Eigenlijk moet de polder ingepolderd worden....
jan.nl schreef:M H schreef:Jappie schreef:Investeren in draineren, is rendement van elke cent
![]()
Volgens de geleerden is onderwater drainage een middel om te voorkomen dat je in 2030 een halve meter lager zit als nu,wil je eerder zijn als ons op de vette klei dan moeten jullie de sloten eerst is flink uitbaggeren en peil 2 mtr naar beneden gooien![]()
Eigenlijk moet de polder ingepolderd worden....
G.U. schreef::| het is toch gewn wedstrijd wie het eerst maait? Bepaal het moment wat voor jouw bedrijf het beste is en stoor je niet aan een ander. Iemand die wat anders zegt heeft het niet begrepen....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten