Moderator: Moderators
jan.nl schreef:
Als iedereen er naar gekeken heeft zal het niet eenvoudig worden.
Robert schreef:de reden dat ik er mee kom is dat een stralingman was geweest. Nu staan er hoogspanningsmasten niet ver van het bedrijf. Volgens de stalingsman zijn het niet de masten. Hij komt met andere zaken waarvan ik denk![]()
een overdaad aan
![]()
![]()
gerrit b schreef:Kees99 schreef:Gebruikte de boer een inkuil middel=
Waarom die vraag Kees?
Kees99 schreef:gerrit b schreef:Kees99 schreef:Gebruikte de boer een inkuil middel=
Waarom die vraag Kees?
et inkuil middel nog betere kuil. Het lijkt meer over de top voeren. Dus wat kj zegt stro er op.Of lang hooi.
Robert schreef:de reden dat ik er mee kom is dat een stralingman was geweest. Nu staan er hoogspanningsmasten niet ver van het bedrijf. Volgens de stalingsman zijn het niet de masten. Hij komt met andere zaken waarvan ik denk![]()
een overdaad aan
![]()
![]()
Collega veehouders lijken geen last te hebben. Melken goed en daar ook op bezoek geweest.
Nu ben ik niet snel onder de indruk van de mengvoer industrie en melkmachine mannen. Ik heb ze op hetzelfde kennisniveau als fokkerijgeleerden![]()
VTF tip sla ik hoger aan. Wordt vervolgd
Sander schreef:nou laat die vtf tip maar links liggen robert
Robert schreef:PB ontvangen maar hiervan maak ik geen gebruik van. Desalniettemin dank voor het aanbod.
Man heeft rondgelopen en zag van alles. Maar elektrische straling en aardstralen waren niet het probleem volgens hem. Doet van alles waarvan ik kriebels krijg, praat en praat nog meer. Legt uit wat er moet gebeuren en wat de verwachtingen is.
Tenslotte verklaarde hij dat hij het gebrek aan gezondheid van de dieren ook vanuit zijn eigen huis kon bepalen ..... en hoeft niet weer te komen voor verdere begeleiding maar wil wel een vergoeding.![]()
is dan mijn reactie. Als boerenzoon uit Kampen heb ik voeten in klei en veen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten