Ik schop het zoutblok gewoon terug, maar zodra ik me eraan ga ergeren zal ik ook een bakje aan de muur schroeven.
Moderator: Moderators
JA schreef:Hadden voergooiers hier in het verleden een gewone stierenring met ketting, maar is tegenwoordig niet meer toegestaan dacht ik... Sinds onze 'zweefbuis' is het vooral zomers een verademing.. Net als zuigen niet alleen maar erfelijk, maar ze leren het vooral van elkaar...
Henk schreef:Kijk ook eens naar de vliegen...![]()
Vorigjaar intensief madendood gaan gebruiken (dit jaar ook al weer 2 rondes uitgevoerd) en afgelopen seizoen nog maar 1 grassmijter![]()
Viel sowieso al op dawwe in de winter nooit smijters hadden dus dat 'erfelijkverhaaltje/afkijkstorietje' durf ik stiekum best wel in twijfel te trekken![]()
Vorigjaar in de zomer te vroeg gestopt met madendood en later overgeschakeld op vliegendood. Was tuuk een blunder van mijn kant, gelukkig niet de enigste, dus dees jaar tot de herfst madendood sprayen
en hopen op 0,0 grassmijters.
hannibal schreef:Henk schreef:Kijk ook eens naar de vliegen...![]()
Vorigjaar intensief madendood gaan gebruiken (dit jaar ook al weer 2 rondes uitgevoerd) en afgelopen seizoen nog maar 1 grassmijter![]()
Viel sowieso al op dawwe in de winter nooit smijters hadden dus dat 'erfelijkverhaaltje/afkijkstorietje' durf ik stiekum best wel in twijfel te trekken![]()
Vorigjaar in de zomer te vroeg gestopt met madendood en later overgeschakeld op vliegendood. Was tuuk een blunder van mijn kant, gelukkig niet de enigste, dus dees jaar tot de herfst madendood sprayen
en hopen op 0,0 grassmijters.
Heb hier 2 diehards lopen, die met gehakselde en gemengde gras-mais gooien![]()
en zoveel vliegen heb je niet in de winter
EN het werkt wel aanstekelijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten