kent iemand de portoreader van Hokofarm?

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met huisvesting.

Moderator: Moderators

kent iemand de portoreader van Hokofarm?

Berichtdoor boertje » za sep 10, 2011 12:10

Ik heb zo'n ding gekocht omdat dit de laatste techniek was waarmee ik niet alle kabels en motors hoefte te vervangen. Het is verkocht geweest van 1996 tot 2006.

Ik heb een probleem met het printen van gegevens. Ik geen printertype invoeren (laser, inktjet of matrix) en de printer die er nu op staat komt alleen maar rare tekens uit. Weet een van jullie misschien wat voor soort printer hierbij hoort?

boertje
boertje

Re: kent iemand de portoreader van Hokofarm?

Berichtdoor john jakobs » za sep 10, 2011 20:13

bij hokofarm niemand die daar verstand van heeft ,,, hokofarm is dat nie ongeveer hetzelfde als fullwood kan me herinneren dat ik dat men fullwood ook ooit van die teekens gezien heb maar hoe dat ik dat toen opgelost heb :?: :?: :?:
deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Interesses: koeien en techniek

Berichtdoor Robert » za sep 10, 2011 20:39

Robert

Beroep: 't zou wat moeten zijn
Interesses: dezelfde als van de loopvogel

Berichtdoor boertje » zo sep 11, 2011 09:06

Dank voor de tips maar daarmee lukt het niet. Insentec komt er ook niet uit. Het is een handterminal met eigen software. daarbinnen moet je kunnen kiezen voor drie printers maar die keuze heb ik niet. Van die ssoftware zijn heel veel versies gemaakt en blijkbaar is deze ingesteld op een bepaalde printer. Maar verder dan een paar tekentjes kom ik niet.
boertje

Berichtdoor Arie » zo sep 11, 2011 14:02

Hokofarm weet toch wel welke printer er origineel bij hoort?

Wij hadden een AlfaFeed 2 krachtvoer puter met printer(Citizen 120D+). Deze heeft een insteekkaart vol jumpertjes. Et ding weigerde op een gegeven moment dienst en op die AlfaFeed kun je ook niet heel eenvoudig zomaar een andere printer op aansluiten. Gelukkig was dezelfde printer nog leverbaar dus gewoon nieuwe gekocht en complete kaart heel eenvoudig uit ouwe in nieuwe gezet. Werkte (y)
Arie

Beroep: Melkveehouder
Interesses: melkkoeien

Berichtdoor boertje » wo sep 14, 2011 22:08

Bedankt Arie, heb een andere printer aangesloten en toen deed ie het meteen!
boertje

Keer terug naar Koe en stal