Goedkope erfverharding

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met huisvesting.

Moderator: Moderators

Re: Goedkope erfverharding

Berichtdoor koein » ma nov 07, 2011 12:51

Wrom geen betonplaten dan? Lijkt me goedkoper als asfalt en mocht het in de toekomst nog een keer anders moeten dan kun je ze nog een keer verleggen..
koein

Beroep: melkveehouder
Interesses: Koein,fokkerij,voeding,voetbal

Berichtdoor Henk » ma nov 07, 2011 16:14

koein schreef:Wrom geen betonplaten dan? Lijkt me goedkoper als asfalt en mocht het in de toekomst nog een keer anders moeten dan kun je ze nog een keer verleggen..

Koets hep geen asfalt nie :no: en ik gok dattie niet snel de oprit vant erf naar de andere kant gaat maken de waddenzee in... :no: :wink:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Arno » ma nov 07, 2011 16:22

Oohkee ik zal dan wel weer s wat tegengas geven 8) :wink: ,wat een enorme waste of money zon pad :yes: ,in een ander topic zemel je over zwaar gefinanced en of je je heifers moet gaan uitbesteden en dan gaajje zon pad anleggen voor die anderhallufe auto die daar per dag overheen moet :?: :?: :shock: :shock:
Kzou 1st s een fazzoenlijke jv. hok bouwwe en gewoon ff een paar dumpers puin op da paadje naar de weg knikkeren :yes: (y)
Arno

Beroep: koeienmelker

Berichtdoor Johannes » ma nov 07, 2011 17:24

koein schreef:Wrom geen betonplaten dan? Lijkt me goedkoper als asfalt en mocht het in de toekomst nog een keer anders moeten dan kun je ze nog een keer verleggen..

Eigenlijk denk ik dat asfalt goedkoper is, tijd geen gravel bijgooien, en asfalteren maar (y)
Geluk is gelul met een k.
Johannes

Beroep: Manusje van alles
Interesses: kruisen, gezondheid, grasland

Berichtdoor arnoud » ma nov 07, 2011 18:32

puin laten komen ff met 1 zware trilplaat erover en dan een dun laagje fijn spul en karre maar
arnoud

Beroep: boer

Berichtdoor Vie » ma nov 07, 2011 19:42

Arno schreef:Oohkee ik zal dan wel weer s wat tegengas geven 8) :wink: ,wat een enorme waste of money zon pad :yes: ,in een ander topic zemel je over zwaar gefinanced en of je je heifers moet gaan uitbesteden en dan gaajje zon pad anleggen voor die anderhallufe auto die daar per dag overheen moet :?: :?: :shock: :shock:
Kzou 1st s een fazzoenlijke jv. hok bouwwe en gewoon ff een paar dumpers puin op da paadje naar de weg knikkeren :yes: (y)

Zit wel wat in maar vergeet nie dazze in nl een klimaat hebben waar je met je puinpaadje binnen de kortste keren de auto uit stuiter :yes: En als de buren een strak pad hebben moet jij toch ook :mrgreen:

Hier word binnekort het hele erf verhard :yes: 8)
Vie

Berichtdoor Roderick » di nov 08, 2011 03:24

Als het weer gaat vriezen ja. :mrgreen: 8)
Deze week: Hot tub is up and running :D (y)
Roderick

Beroep: boertje
Interesses: brede interesses

Berichtdoor jan.nl » di nov 08, 2011 10:43

Arno schreef:Oohkee ik zal dan wel weer s wat tegengas geven 8) :wink: ,wat een enorme waste of money zon pad :yes: ,in een ander topic zemel je over zwaar gefinanced en of je je heifers moet gaan uitbesteden en dan gaajje zon pad anleggen voor die anderhallufe auto die daar per dag overheen moet :?: :?: :shock: :shock:

Heeft Arno wel een .,had ook eerst een joekel van een jv stal neer gepoot. :yes:
jan.nl

Beroep: boer
Interesses: koeien en cijfers

Berichtdoor Sander » di nov 08, 2011 10:46

er zijn ok mensen die wel van hun erf afkomen en dan wil je niet dagelijks ergeren aan dat schijtpad. doet ie al 2 jaar denk ik :wink: en mensen uit twente hebben de boel altijd strak en netjes om de toko :yes: (y)
Sander

Beroep: Melkveehouder
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Koets » di nov 08, 2011 12:29

ja wat een gezemel he :lol: :mrgreen:. Maar wat dat paadje heb gekost kun je nog geen kap op je jongveestal van krijgen :no: . En daar zijn we dit jaar en denk volgend ook nog nie aan toe, denk toch wel dat er in de toekomst ook nog wel geld verdiend wordt voor andere investeringen :roll: ? Verder heb je wel een punt hoor, is hier ook discussie geweest. Dat het geen geld oplevert zijn we snel uit, maar een lompe jongveestal neerzetten die eerst toch nog nie vol zit is ook duur :wink:
Idealisten zijn zelden realisten
Koets

Beroep: Zelfstandig Zonder Pensioen

Berichtdoor Johannes » di nov 08, 2011 12:36

Precies :idea: Plak dan een stuk bij de stal aan met ruimte voor wat jv's EN mk's (y)
Geluk is gelul met een k.
Johannes

Beroep: Manusje van alles
Interesses: kruisen, gezondheid, grasland

Berichtdoor Arno » di nov 08, 2011 14:31

Sander schreef:er zijn ok mensen die wel van hun erf afkomen

of miskien onder t motto ,"alles wajje voor overname investeerd hoef je nie te betalen" 8)
Arno

Beroep: koeienmelker

Berichtdoor Vie » di nov 08, 2011 14:48

:lol: :lol: :lol:
Vie

Berichtdoor Corjan » di nov 08, 2011 15:06

Sander schreef:er zijn ok mensen die wel van hun erf afkomen en dan wil je niet dagelijks ergeren aan dat schijtpad. doet ie al 2 jaar denk ik :wink: en mensen uit twente hebben de boel altijd strak en netjes om de toko :yes: (y)

Hier ook een schijtpad (y) :idea: Met een dotje verkeersdrempels (gaten :oops: ) er in :idea: (y) Anders komme ze hier met 250 k het erruf op geskeurd (n) :evil:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Berichtdoor Vie » di nov 08, 2011 15:25

Hier regelmatig yard effe schuiven :yes: Is altijd prima te rije eik :yes:
Vie

VorigeVolgende

Keer terug naar Koe en stal