Ik heb begrepen dat de accu's van systemen die maar een paar keren per dag uitgelezen worden veel langer meegaan als
die van systemen die via een antenne in de stal veel vaker uitgelezen worden.
Moderator: Moderators
wimtek schreef: 1e ins heeft wel een lager pregrate dan latere ins. mischien dat door de hormonen de rate beter wordt?
wit schreef:Ik heb begrepen dat de accu's van systemen die maar een paar keren per dag uitgelezen worden veel langer meegaan als
Westra schreef:wit schreef:Ik heb begrepen dat de accu's van systemen die maar een paar keren per dag uitgelezen worden veel langer meegaan als
Klopt., de batterij wordt alleen bij het aflezen onder de attenne gebruikt
Henk schreef:Omdat ik alleen maar tweedemensionaal kan denken he'k ff de volgende vraagrobotboeren hebben ast goed is tijd over tov melkstalboeren. Wrom gebruik je die tijd dan niet om koetjes tochtig te zien
![]()
In 90% van de gevallen is het als je er een clubje bij mekaar ziet staan, dat er minimaal 1 tochtige bijziten vaak na een minuutje of zo weet je precies welke het is
![]()
Ik denk dajje jezelf wel wat bespaart as je af en toe zelf op stal gaat kijkenen tis ook veel KISser
Henk schreef:Omdat ik alleen maar tweedemensionaal kan denken he'k ff de volgende vraagrobotboeren hebben ast goed is tijd over tov melkstalboeren. Wrom gebruik je die tijd dan niet om koetjes tochtig te zien
![]()
In 90% van de gevallen is het als je er een clubje bij mekaar ziet staan, dat er minimaal 1 tochtige bijziten vaak na een minuutje of zo weet je precies welke het is
![]()
Ik denk dajje jezelf wel wat bespaart as je af en toe zelf op stal gaat kijkenen tis ook veel KISser
auke schreef:heb geen robot en zit er wel dicht op maar heb ook een paar koeien die ik niet tochtig zie, hoe vaak ik ook koekeloer. zal wel een verschil zijn tussen mn doorgefokte hf's en jouw crossies dat die laaatsen veel meer de tocht laten zien
![]()
![]()
Corjan schreef:Henk schreef:Omdat ik alleen maar tweedemensionaal kan denken he'k ff de volgende vraagrobotboeren hebben ast goed is tijd over tov melkstalboeren. Wrom gebruik je die tijd dan niet om koetjes tochtig te zien
![]()
![]()
Hier is tussen 22.00 en 7.15 niemand in de stal en de enigste die hier tochtige koeien ziet ben ik, en heat timeEn om 22.00 ga ik ook nog nie eens stil staan koeleloeren of er 1 tochtig is
Ik loop een rondje als ik er 1 zie springen kijk ik ff en loop snel door
Pinken loop ik plankgas langs
Als ik er daar 1 tochtig zie is het makkelijker om ff op het kassie te kijken dan dat beest proberen te herkennen
![]()
Het heeft dus eigenlijk nixx te maken met robot of putboeren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten