Teken blocks voor autocad

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met huisvesting.

Moderator: Moderators

Teken blocks voor autocad

Berichtdoor Rinus1959 » za aug 18, 2012 14:39

Ben een stal aan het ontwerpen ,met name met groene label vloeren en diepe boxen ,ben aan het zoeken naar autocad bestanden waarmee ik de juiste zaken in teken
Het is dan mooier om te zien ,maar ook duidelijk ,maar kan hier niets over vinden ,ook niet bij bedrijven die spullen leveren ,ze zeggen in deze tijd dat ze nog zaken met de hand tekenen ,wie kan me helpen aan veel zaken voor het bouwen van een stal of kan me een link opgeven

Rinus Haarman

bouwkundige
Rinus1959

Beroep: Bouwkundig projectvoorbereider zonder werk
Interesses: alles wat te maken heeft met bouwen

Re: Teken blocks voor autocad

Berichtdoor Henk » zo aug 19, 2012 09:12

Waarom wil je specifiek die groene vloer en die diepe box intekenen :?:

Probeer dit es http://sketchup.google.com/download/ kun je alles mee tekenen, keuze uit enorm veel materialen en mogelijkheid om bestandjes te uploaden en in te passen in je tekenening.
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & een paar koetjes
Interesses: al wat groeit en bloeit, het gezin en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Rinus W » ma aug 20, 2012 13:03

Enige tijd geleden heb ik met Google SketchUp ook een stal ontworpen en later het fictieve erf er omheen getekend. Ik ben zeker te spreken over het programma. Hier een afbeelding om een indruk te geven :) Al lijkt de kwalitieit niet zo heel best, omdat ik de afbeelding heb moeten verkleinen. Op grote formaten is de scherpte prima (y)

Afbeelding
Rinus W

Interesses: Rundvee, fokkerij, internet

Berichtdoor Rinus1959 » ma aug 20, 2012 19:04

zoek dat niet voor mij is de maatvoering belangrijk om alles uit te voeren en later te gebruiken zoek met name boxen vloeren kan ik zelf wel maken maar zij aanzicht van boxen is dan mooi te tonen ,of een borstel etc

Rinus
Rinus1959

Beroep: Bouwkundig projectvoorbereider zonder werk
Interesses: alles wat te maken heeft met bouwen

Berichtdoor Erik S. » ma aug 20, 2012 19:51

@Rinus, je bedoelt dat je voor een prikkie op de eerste rij wilt zitten doordat andere bureaus dergelijke zaken allemaal zelf ontwerpen in autocat en je hoopt zelf simpelweg die zooi ff te kunnen downloaden :cheers:

Als je even goed googled kan je genoeg vinden,wat jij wilt staat gewoon online, 1 tip, vergeet torrent site's niet :wink:
Erik S.

Beroep: Boer en Boerenverstand

Keer terug naar Koe en stal