prijsofferte

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met huisvesting.

Moderator: Moderators

prijsofferte

Berichtdoor brittneyvanbes » wo jun 10, 2015 21:50

Hallo,
Voor school heb ik een offerte nodig van een melkveestal.
Ik heb meerdere stallenbouwers gecontacteerd maar geen gehoor gekregen. Ik vroeg me af of er iemand van jullie een stal geplaatst heeft en de offerte met mij wil delen. Ik heb de offerte enkel nodig voor de getallen en de grootste kosten. De offerte wordt met niemand gedeeld en de persoonsgegevens worden niet verteld.
Kan er iemand mij helpen?
Vriendelijke groet

Edit: Omdat het misschien niet zo evident is om een prijsofferte door te geven. Als iemand mij de algemene kosten kan geven zou ik daar al zeer ver mee geholpen zijn :)
brittneyvanbes

Re: prijsofferte

Berichtdoor poekske » wo jun 10, 2015 23:43

vtf effe doorlezen zie je de kosten genoeg :mrgreen: . denk voor 4000 per kop je stal er staat incl melkstal
poekske

Beroep: binnenkort zelfstandig slager
Interesses: vlees melk en machines

Berichtdoor HoK » vr jun 12, 2015 23:14

poekske schreef:vtf effe doorlezen zie je de kosten genoeg :mrgreen: . denk voor 4000 per kop je stal er staat incl melkstal

Als je niet emissiarm bouwt, geen luxe in je melkstal misschien. Jonkman die heeft gebouwd voor 3500 per koe maar daar versmeren ze de kosten over 500 koeien. Onze uitbereiding (spantjes plakken en putjes verlengen) was alleen al 5000 per koe incl melksysteem. Excl erfverharding.
HoK

Berichtdoor poekske » vr jun 12, 2015 23:20

Ben anti superhightech he :wink: . diepstrooisel , simpel boxie , melkstal zo sober mogelijk...
poekske

Berichtdoor HoK » vr jun 12, 2015 23:23

poekske schreef:Ben anti superhightech he :wink: . diepstrooisel , simpel boxie , melkstal zo sober mogelijk...

Maar t wordt nog duurder in NL iig. Nu moet je ook al meer grond kopen om meer koeien te melken :lol:
HoK

Berichtdoor poekske » vr jun 12, 2015 23:32

hier al geen of weinig kans om te boeren, laat staan in nederland :evil: :evil: :evil:
poekske

Berichtdoor coen dp » za jun 20, 2015 21:56

coen dp

Interesses: melkveehouderij

Keer terug naar Koe en stal