wit schreef:was op moment dat ellende hier begon
Wat was er veranderd dat veroorzaakte dat de ellende begon
Ik neem tenminste aan dat bv wateraders niet plotseling van route veranderen.
waar ik het over heb zijn geen wateraders , het zijn lijnen waar zwerfstroom zich in de grond over verplaatst is een ondergronds netwerk van banen die alle diepte aardingen met elkaar verbinden
.
Er loopt nu zo een lijn door het bedrijf waar men op die plaats nooit een waterader heeft kunnen vinden , die lijn word opgeladen door een hoogspanningscabine met een WKK die 1 jaar geleden is geplaatst. ( heb 7 verschillende wichelroude lopers op bedrijf gehad en sinds 1,5 jaar ga ik zelf op zoek met wichelroude , en ik kan nu zeggen dat de personen die alleen op wateraders zoeken je voor mijn part naar de maan mag schieten , men zou op zijn minst op een magnetisch veld en op magnetische velden moeten zoeken dit zijn ook 2 totaal verschillende zaken )
Het jaar voor de ellende hier begon zijn er in een straal van 1 km verschillende hoogspanningscabines en 2Wkk geplaatst .
Kwam van de nacht bij

pakken een vertegenwoordiger tegen die hier 15 jaar terug kwam , een tijdje mee gepraat en gaf mij een tel.nr. van een persoon die ik maar moest bellen .
Net voor de middag contact mee gehad , het probleem is niet de aarding zoals wij ze kennen , maar dat men spanning die op de neuter of nullijn zit via een diepteaarding afleid naar de aarde , en dat kan kloppen , want de kabels waar de hoogspanningscabines op zijn aangesloten bevatten maar 3 draden