Moderator: Moderators
pieterv schreef:Is afhankelijk van hoelang ze nu nog moeten lopen...
En de klep op??? Waarom zou je? Als ze nu weer drachtig zijn en je weet de oorzaak van het probleem?!
Alles wat nog 10l heeft zou ik nog effe melken. De rest droog zetten.
Kan je die koeien apart zetten in de stal en een apart rantsoen maken?
Sander schreef:wat heb je gehad dan hok waardoor ze niet drachtig werden? oorzaak gevonden?
poekske schreef:Droogzetten, en rantsoen van weinig gras en mais en veeeeeeeeeeeeeeeel hooi. 2weken voor kalven kextonne pil erin. Hier ook zo gehad laatste jaar, daarom zeg ik dat van die pil... Want zonder was een ramp!
Henk schreef:Aha specifiek bij lang droog staanden dus
Voer mn droge koeien al maandenlang alleen maar gerst/gras silageen dat wil prima
![]()
Helaas heb ik al mn sleufsilo's vol zitten en moet ik met mn gras wat nu af ligt naar de sleufsilo van de gps/gras, dus kan ik er strax niet meer bij. Dan maar weer iets anders prakkeseren I guess...
Flyinghollander schreef:Henk schreef:Aha specifiek bij lang droog staanden dus
Voer mn droge koeien al maandenlang alleen maar gerst/gras silageen dat wil prima
![]()
Helaas heb ik al mn sleufsilo's vol zitten en moet ik met mn gras wat nu af ligt naar de sleufsilo van de gps/gras, dus kan ik er strax niet meer bij. Dan maar weer iets anders prakkeseren I guess...
Henk als je zoveel voer hebt zitten waarom niet meer land iets anders verbouwen ipv een vermogen in kuil hebben liggen?
Keer terug naar Koe en gezondheid
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten