Straling in stal

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met gezondheid.

Moderator: Moderators

Re: Straling in stal

Berichtdoor Talis » vr jan 06, 2017 17:56

wit schreef:Aarden doe je toch al tijdens de bouw.
Hier was de installateur al bezig met de aarding van de nieuwbouw terwijl ze het ijzer van de putvloer aan het vlechten waren.

klopt ook. Maar het moest allemaal nog wel aan de spanten vastgemaakt worden en naar de meterkast..
Talis

Berichtdoor Antbo » vr jan 06, 2017 19:20

Henk schreef:Straling is een raar iets. In onze gemeente woont een gezin in een gebied alwaar de dekking van gsm masten het beroerdst is omdat de vrouw des huizes ziek wordt van straling.
Wonen in een houten huis. Cellphones hebben ze niet, ook geen wifi.

Electro-smog noemt zij het.

EHS ( Elektrohypersensitiviteit ) noemen ze dat , maar wordt in Nederland en België niet erkent.
Ken er alles van , als je tegen de arts zegt dat je van wifi en dec telefoon bepaalde lichamelijke klachten krijgt , en dat je deze klachten niet hebt wanneer wifi en dec zijn uitgeschakeld ,dat je 30 min. op een dag met je GSM belt de dag nadien je met een stijve nek zit en spierkrampen in de schouder langs de kant dat je de GSM gehouden hebt ,dat je wanneer je wat langer met elektrische machines werkt ( slijpschijf , boormachine ,... of laspost )je 2 dagen nadien met spierpijn zit over je hele lichaam , dan wordt je doorverwezen naar een psychiater.
Antbo

Berichtdoor jan.nl » ma jan 09, 2017 16:32

Apart verhaal,een stroomverdeelstation wat de stroom de apparatuur stoort :|

Verhaal van prikbord afgehaald :yes:

Ons zoontje sliep niet of niet meer dan 2 a 3 uur..huilen huilen huilen. Heb toen iemand gebeld met een pendel en die gaf via de telefoon al aan dat we in een waterwingebied zaten met sterke wateraders die straling geleiden en dat onze zoon daar erg gevoelig voor was.
Die man is geweest en heeft koper in de grond gespit. En onze zoon sliep wel 12 uur achter elkaar. Hij was dus 8 maanden oud en had nog nooit zo lang geslapen.
Hij huilde veel minder en dronk beter. Deze man hebben we ook bij de robot gehad en gaf aan dat robot 2 last had van een electrisch verdeelstation die in de buurt stond. Dezelfde koperen dingen weer in de grond gespit en je kon zien op de delpro dat de prestatiescore omhoog ging..
Dit was dus wel meetbaar. Ik geloof dus echt dat er aardstralen zijn. In beide gevallen kon hij dit niet manupileren. Als iemand zijn telefoonnr wil voor advies ...dan kun je contact met mij opnemen.
jan.nl

Beroep: boer
Interesses: koeien en cijfers

Berichtdoor Richt » ma jan 09, 2017 18:56

jan.nl schreef:
Apart verhaal,een stroomverdeelstation wat de stroom de apparatuur stoort :|

Verhaal van prikbord afgehaald :yes:

Ons zoontje sliep niet of niet meer dan 2 a 3 uur..huilen huilen huilen. Heb toen iemand gebeld met een pendel en die gaf via de telefoon al aan dat we in een waterwingebied zaten met sterke wateraders die straling geleiden en dat onze zoon daar erg gevoelig voor was.
Die man is geweest en heeft koper in de grond gespit. En onze zoon sliep wel 12 uur achter elkaar. Hij was dus 8 maanden oud en had nog nooit zo lang geslapen.
Hij huilde veel minder en dronk beter. Deze man hebben we ook bij de robot gehad en gaf aan dat robot 2 last had van een electrisch verdeelstation die in de buurt stond. Dezelfde koperen dingen weer in de grond gespit en je kon zien op de delpro dat de prestatiescore omhoog ging..
Dit was dus wel meetbaar. Ik geloof dus echt dat er aardstralen zijn. In beide gevallen kon hij dit niet manupileren. Als iemand zijn telefoonnr wil voor advies ...dan kun je contact met mij opnemen.

heeft niks met geloven te maken, is gewoon natuurkunde.
Maar wie er geen last van heeft vind het al snel vaag
Richt

Beroep: Melkveehouder
Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, voetbal, auto's, feesten.

Berichtdoor G.U. » ma jan 09, 2017 18:57

Ze kunnen de zwaartekracht ook meten dus dit zullen de natuurkundigen dan toch ook wel kunnen meten?
Wâldgaren dairy
G.U.

Berichtdoor Henk » vr nov 24, 2017 18:43

Iemand van de Noordelijke veehouders dit meegekregen begin dit jaar :?:

5 melkveehouders in het Groningse Stitswerd staan voor een raadsel.
Zaterdag brak er tegelijkertijd paniek uit bij hun koeien waar het eerder in de herfst het ook al gebeurde.

Iemand uit de omgeving:

'Zojuist heb ik de vrouw van Boer Oudman in Groningen gebeld en haar verteld van het uittesten van het G5 netwerk in Noord Groningen. De koeien in haar stal raken met zijn allen ( en ook bij 5 naastgelegen boerderijen), precies op het zelfde moment in volledige paniek, beginnen te zweten, gaan angstig in een hoek staan en drukken elkaar haast dood. En dit alles dus precies op hetzelfde moment ook in 5 naastgelegen boerderijen. Mijn conclusie de techneuten van het G5 test station in Loppersum. valk bij de boerderijen testen de frequenties uit.'

http://worldunity.me/koeien-van-5-melkv ... g-netwerk/

Later het jaar zou dit ook waargenomen zijn in Drenthe.
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Hindrik » vr nov 24, 2017 21:58

Mei freonlike groetnis: Hindrik
Hindrik

Beroep: Veehouder

Berichtdoor Talis » za nov 25, 2017 15:07

Hindrik schreef:Recent nog bij Talis;
http://www.veeteeltforum.nl/viewtopic.p ... start=3705

gisteravond weer. Nu waren er wel jagers in het land. Ga nu in de gaten houden of dat een oorzaak kan zijn..
Talis

Berichtdoor Sander » za nov 25, 2017 18:06

heb jij afgelopen jaren niet een keer nieuw gebouwd? zo ja had je het voor die tijd ook al?
Sander

Beroep: Melkveehouder
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Hindrik » za nov 25, 2017 21:13

Talis schreef:
viewtopic.php?f=10&t=6309&start=3705

gisteravond weer. Nu waren er wel jagers in het land. Ga nu in de gaten houden of dat een oorzaak kan zijn..

Was G.U. weer achter de lepelmannen aan?
Maar nee dat is de oorzaak niet, dan zou het veel vaker voorkomen, in heel het land en vooral na 15 aug/15 okt
Mei freonlike groetnis: Hindrik
Hindrik

Beroep: Veehouder

Berichtdoor Talis » zo nov 26, 2017 05:37

Sander schreef:heb jij afgelopen jaren niet een keer nieuw gebouwd? zo ja had je het voor die tijd ook al?

klopt. in de oude stal hadden we het ook al.
Talis

Berichtdoor Henk » ma nov 27, 2017 13:57

Talis schreef:
http://www.veeteeltforum.nl/viewtopic.p ... start=3705

Knallen elk weekend jagers bij ons rond de deur. Was bij ons voor de koei altijd reden om nieuwsgierig naar buiten te loeren :) Vuurwerk worden ze ook niet warm of koud van terwijl we toch redelijk wat melkgeld verknald hebben... :wink:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor willem74 » ma nov 27, 2017 17:43

Ik heb een keer meegemaakt dat een lokale jager bij de buurman kraaien of zoiets uit de bomen aan het schieten was. Geen ramp, van het geweer geen last, maar de curve van de hagel was zo dat de hagel op het dak van de koeienstal terecht kwam en toen wel alles op een hoop achter in de stal. Maar ik meen dat een magnesiumgebrek ook schrikkerige koeien veroorzaakt, Heeft te maken dacht ik dat de "kwartje wat later valt", dwz de signalen komen vertraagt binnen in de hersens v.d. koe.
willem74

Interesses: koei, gezin, geld verdienen en gemak werken

Berichtdoor W.A » di nov 28, 2017 13:22

willem74 schreef:Ik heb een keer meegemaakt dat een lokale jager bij de buurman kraaien of zoiets uit de bomen aan het schieten was. Geen ramp, van het geweer geen last, maar de curve van de hagel was zo dat de hagel op het dak van de koeienstal terecht kwam en toen wel alles op een hoop achter in de stal. Maar ik meen dat een magnesiumgebrek ook schrikkerige koeien veroorzaakt, Heeft te maken dacht ik dat de "kwartje wat later valt", dwz de signalen komen vertraagt binnen in de hersens v.d. koe.
Volgens mij hebben mensen er hier ook soms last van[PERSEVERING FACE][WINKING FACE]

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
W.A

Beroep: Melkveehouder.
Interesses: Koetjes/economie

Vorige

Keer terug naar Koe en gezondheid