Moderator: Moderators
Roderick schreef:Buddy van mich hep een Lely A3....die kostte 125.000
Hokkie bouwen, leidingen water en aanpassing van de tank waren ook 25.000-30.000
Samen dus 150-155.000 euries.
Roderick schreef:Zoals ik al eerder gezegd hep....zeggen mijn buddy's dazze 125.000 euries per bot betaald hebben voor Lely's.![]()
Das incl. instalering.....excl. verbouwing en tankaanpassingen.![]()
zwolle schreef:Hallo roderick , ´t is wel errug stil van jou kant.An het melken![]()
![]()
![]()
![]()
martin b schreef:Ter info roderick. Productie in eerst jaar met robot, 10% gestegen met vergelijkbare gehalten. Laagproductieve komen minimaal 2 x daags. Hoogprod. idd 4 x. Jij weet goed wat 3 x daags melken doet, zo ook met robot. Als je een nonbeliever bent, kom maar eens kijken, je weet de weg

Roderick schreef:martin b schreef:Ter info roderick. Productie in eerst jaar met robot, 10% gestegen met vergelijkbare gehalten. Laagproductieve komen minimaal 2 x daags. Hoogprod. idd 4 x. Jij weet goed wat 3 x daags melken doet, zo ook met robot. Als je een nonbeliever bent, kom maar eens kijken, je weet de weg
![]()
![]()
Maar is die bot niet tegelijk met je nieuwe stal gekomen.![]()
![]()
bij mij niet
ook niet anders voeren, de kvboxen er uit en robots er voor terug.Roderick schreef: zodat ze op 365 dagen gekalft, nog ruim 40 kg geven
Wat is je herd gem
Je ben Pons 

Corjan schreef:Roderick schreef: zodat ze op 365 dagen gekalft, nog ruim 40 kg geven
Tering man, beste koeien heb jij
![]()
Wat is je herd gem
20.000 liter
Aaaaah nou weet ik eindelijk wie je ben
Je ben Pons
is ie niet kan ik je vetellen, ben der net achter dat ik al aardig in Roderick zijn kennissenkring ben geinfiltreerd martin b schreef:Corjan schreef:Roderick schreef: zodat ze op 365 dagen gekalft, nog ruim 40 kg geven
Tering man, beste koeien heb jij
![]()
Wat is je herd gem
20.000 liter
Je ben Pons
is ie niet kan ik je vetellen, ben der net achter dat ik al aardig in Roderick zijn kennissenkring ben geinfiltreerd
Roderick schreef:martin b schreef:Ter info roderick. Productie in eerst jaar met robot, 10% gestegen met vergelijkbare gehalten. Laagproductieve komen minimaal 2 x daags. Hoogprod. idd 4 x. Jij weet goed wat 3 x daags melken doet, zo ook met robot. Als je een nonbeliever bent, kom maar eens kijken, je weet de weg
![]()
![]()
Maar is die bot niet tegelijk met je nieuwe stal gekomen.![]()
![]()
Vaak gaan bot boeren ook anders/beter voeren voor koeactiviteit, en dat kan ook invloed hebben op de productie.
DE...grote kracht van 3x melken, is dat juist die oudmelkse 3x per dag gemolken worden, zodat ze op 365 dagen gekalft, nog ruim 40 kg geven....puur op basisrantsoen.![]()
![]()
Goeikopere koeien kun je op da moment nie hebben.
was alleen de bovenbouw vernieuwen he, Looppaden tussen boxen zijn nog steeds smal
van krabbakkie met mais/gras rantoen naar Weelink hek met Mais /gras rantsoen. In zomer dag koeien wel opstallen
Maar geven meteen vanaf start met botje al een sloot melk meer
Wist niet dat die frotkoeikes van ons dat konden guus j schreef:martin b schreef:Corjan schreef:Tering man, beste koeien heb jij
![]()
Wat is je herd gem
20.000 liter
Je ben Pons
is ie niet kan ik je vetellen, ben der net achter dat ik al aardig in Roderick zijn kennissenkring ben geinfiltreerd
is toch allang bekend wie die is?
Maar bij CJ
Maar ik ga hem wel een keer strikken

Corjan schreef:Nee ik kwwet ut nieMaar ik ga hem wel een keer strikken
![]()
Corjan schreef:Nee ik kwwet ut nieMaar ik ga z'n vrouw wel een keer strikken
![]()
guus j schreef:Corjan schreef:Nee ik kwwet ut nieMaar ik ga z'n vrouw wel een keer strikken
![]()
ook niet anders verwacht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast