Melkweb Friesland Campina

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met melkproductie.

Moderator: Moderators

Melkweb Friesland Campina

Berichtdoor jordytiedink » ma nov 23, 2015 14:33

:D
jordytiedink

Re: Melkweb Friesland Campina

Berichtdoor Hookwood Holsteins » ma nov 23, 2015 14:37

Op zich heb ik niet zoveel problemen met het inlogproces. De gebruikersnaam en het wachtwoord blijven gewoon staan alleen moet het volgens mij gewoon mogelijk zijn dat je pas weer hoeft in te loggen als je daadwerkelijk hebt uitgelogd.
Hookwood Holsteins

Berichtdoor jordytiedink » ma nov 23, 2015 14:40

Hookwood Holsteins schreef:Dit is de goede link naar melkweb: https://melkweb.frieslandcampina.com/nl-nl

Heb het aangepast bedankt voor het melden!
jordytiedink

Berichtdoor Hookwood Holsteins » ma nov 23, 2015 14:46

jordytiedink schreef:
Hookwood Holsteins schreef:Dit is de goede link naar melkweb: https://melkweb.frieslandcampina.com/nl-nl

Heb het aangepast bedankt voor het melden!

Moet je hem op het prikkebord ook nog ff aanpassen
Hookwood Holsteins

Berichtdoor G.U. » ma nov 23, 2015 16:15

ik kan 's morgens voor 7 niet op melkweb om een of andere reden :oops: nu is dit niet zo heel erg hoor want dan sta ik toch nog in de melkput :mrgreen:
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor Henk » ma nov 23, 2015 18:24

Hookwood Holsteins schreef:Op zich heb ik niet zoveel problemen met het inlogproces. De gebruikersnaam en het wachtwoord blijven gewoon staan alleen moet het volgens mij gewoon mogelijk zijn dat je pas weer hoeft in te loggen als je daadwerkelijk hebt uitgelogd.

Mij is door een RFC dude verteld dat wanneer je 5 dagen niet op het web bent geweest je altijd opnieuw moet inloggen, ook al heb je 'automatisch inloggen' aangevinkt.
Voor de rest blijf ik het een onduidelijke site vinden.
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & een paar koetjes
Interesses: al wat groeit en bloeit, het gezin en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Arie » ma nov 23, 2015 18:53

Vanwaar die interesse naar het inloggen? Wa is daar nou zo interessant aan? Gewoon gebruikersnaam / wachtwoord invoeren en hopla :arrow: binnen :idea: Of zijn jullie eigenlijk van plan om binnenkort ook inloggen via E-herkenning met SMS enzo in te voeren? Net als op de RVO site? Is dat wat er eigenlijk achter zit? :roll:
Arie

Beroep: Melkveehouder
Interesses: melkkoeien

Berichtdoor Sander » ma nov 23, 2015 21:12

met elkaar over onderwerpen discussiëren zou veel makkelijker moeten. en dingen moeten blijven staan als je er met muis op gaat staan en je wilt naar een subonderwerp, maar kan ook aan mij liggen :oops:

wat je nu aan het inloggen wil verbeteren is me niet duidelijk.
Sander

Interesses: fokkerij

Berichtdoor Hookwood Holsteins » ma nov 23, 2015 23:03

Henk schreef:
Hookwood Holsteins schreef:Op zich heb ik niet zoveel problemen met het inlogproces. De gebruikersnaam en het wachtwoord blijven gewoon staan alleen moet het volgens mij gewoon mogelijk zijn dat je pas weer hoeft in te loggen als je daadwerkelijk hebt uitgelogd.

Mij is door een RFC dude verteld dat wanneer je 5 dagen niet op het web bent geweest je altijd opnieuw moet inloggen, ook al heb je 'automatisch inloggen' aangevinkt.
Voor de rest blijf ik het een onduidelijke site vinden.

Ik kijk er dagelijks op en dan ook moet ik regelmatig weer inloggen.
Hookwood Holsteins

Berichtdoor HoK » ma nov 23, 2015 23:17

Inloggen is geen probleem; als collega's maar in de melkput staan. Na t 8 uur journaal/rond koffietijd is de site te langzaam om fatsoenlijk te browsen.
HoK

Berichtdoor Hookwood Holsteins » ma nov 23, 2015 23:26

HoK schreef:Inloggen is geen probleem; als collega's maar in de melkput staan. Na t 8 uur journaal/rond koffietijd is de site te langzaam om fatsoenlijk te browsen.

Ik heb daar nooit problemen mee. Zit hier wel bij Ziggo op de kabel dus dat kan wel verschil maken ten opzichte van een simpele telefoonkabel.
Hookwood Holsteins

Berichtdoor HoK » ma nov 23, 2015 23:37

Hookwood Holsteins schreef:
HoK schreef:Inloggen is geen probleem; als collega's maar in de melkput staan. Na t 8 uur journaal/rond koffietijd is de site te langzaam om fatsoenlijk te browsen.

Ik heb daar nooit problemen mee. Zit hier wel bij Ziggo op de kabel dus dat kan wel verschil maken ten opzichte van een simpele telefoonkabel.

Dat kan idd. Blijft irritant maargoed; andere planning op dat gebied is ook een oplossing.

Maar heeft melkweb al een app? Om even gehaltes en geleverde liters en melkkwaliteit te bekijken? Dat zou mij wel bevallen.
HoK

Berichtdoor Hookwood Holsteins » di nov 24, 2015 00:09

HoK schreef:
Hookwood Holsteins schreef:

Dat kan idd. Blijft irritant maargoed; andere planning op dat gebied is ook een oplossing.

Maar heeft melkweb al een app? Om even gehaltes en geleverde liters en melkkwaliteit te bekijken? Dat zou mij wel bevallen.

Nee nog geen app, maar de site is nu wel geoptimaliseerd voor de mobiel. Als je ff een snelkoppeling zet op je startscherm krijg je er vanzelf een mooi pictogram bij.

Afbeelding
Hookwood Holsteins

Berichtdoor wit » di nov 24, 2015 11:52

Maar heeft melkweb al een app? Om even gehaltes en geleverde liters en melkkwaliteit te bekijken? Dat zou mij wel bevallen

Beetje ouderwets misschien :oops: maar ik krijg altijd een sms met de actuele uitslagen.
wit

Volgende

Keer terug naar Koe en melken