Moderator: Moderators
Denk dat de Hongaren en Burgaren niet meer zo vlot afkomen. Of dat ie er vanaf wil.. Zelfs hier word het lastig mensen te vinden en de lonen worden in hard tempo hoger. En komen aardig richting westEU nivo.Corjan schreef:Denk als Joost met hongaren gaat werken beter koeien 6 hekken verder kan behandelen dan in de robot ivp met fouten die gemaakt kunnen worden. Koop dan maar een bekapbox die omhoog kan en zet ze daar droog in of behandel ze
Niels schreef:Locatie zoeken zonder stenen in de grond en vlakke grote percelen waar de loonwerker goedkoop kan werken.
Bulgaren met de koeien aan het werk en zelf met enige tegenzin op de trekker moeten gaan zitten lijkt me geen ideale oplossing voor iemand die eigenlijk koeienman is.
boer pieter schreef:hier maken ze ook jacht op boeren ie hun personeel niet genoeg betalen ,als ik soms ook hoor wat die oostblokkers betaalt krijgen dan snap ik ook wel waarom ze slecht mensen kunnen krijgen ,betaal ze gewoon goed net als ieder ander mens en dan heb je er goede en stabiele werkers aan ,
BsK schreef:boer pieter schreef:hier maken ze ook jacht op boeren ie hun personeel niet genoeg betalen ,als ik soms ook hoor wat die oostblokkers betaalt krijgen dan snap ik ook wel waarom ze slecht mensen kunnen krijgen ,betaal ze gewoon goed net als ieder ander mens en dan heb je er goede en stabiele werkers aan ,
wat vind jij er van dat als je niet het overeenkomst tekent arla je melk niet komt halen??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten