Boeren in Oost-Europa

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met economie.

Moderator: Moderators

Re: Boeren in Oost-Europa

Berichtdoor Sander » zo jan 29, 2017 11:23

willemk schreef: Huidige rezime heeft in 20 jaar regeren 9 nullen van zijn rubel verloren, dus de stemming is niet al te best daar.

vind poetin vast niet erg
Sander

Beroep: Melkveehouder
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Wim R » zo jan 29, 2017 12:04

Sander schreef:
willemk schreef: Huidige rezime heeft in 20 jaar regeren 9 nullen van zijn rubel verloren, dus de stemming is niet al te best daar.

Poetin heeft er wel voor gezorgd dat de landbouw in Rusland weer in de positieve richting gegaan is.
Gisteren avond een programma gezien over de handels boycot gezien. Heeft in Rusland gezorgd dat de concurrentie uit het westen niks meer voorstelt. Boeren hopen daar dat de boycot nog tig jaar duurt.
Wim R

Beroep: melkveehouder

Berichtdoor rvm » zo jan 29, 2017 14:15

willemk, foto's ergens verscholen via jouw e-mail?
rvm

Beroep: boer

Berichtdoor Flyinghollander » zo jan 29, 2017 14:23

Wim R schreef:
Sander schreef:

Poetin heeft er wel voor gezorgd dat de landbouw in Rusland weer in de positieve richting gegaan is.
Gisteren avond een programma gezien over de handels boycot gezien. Heeft in Rusland gezorgd dat de concurrentie uit het westen niks meer voorstelt. Boeren hopen daar dat de boycot nog tig jaar duurt.

:yes: :yes: :yes: :yes:
Flyinghollander

Berichtdoor willemk » zo jan 29, 2017 23:18

rvm schreef:willemk, foto's ergens verscholen via jouw e-mail?

Klopt ik ben er net ook achter gekomen dat als ik ingelogd ben op mijn mailadres dat ik de fotoos op forum wel kan bekijken maar anders niet. Ik stuur ze wel even per mail naar jou toe, misschien ben jij wat slimmer :mrgreen:
Als het niet gaat zoals het mot dan mot het maar zoals het gaat.
willemk

Beroep: veehouder, mannetje van alles
Interesses: van alles

Berichtdoor willemk » zo jan 29, 2017 23:25

Wim R schreef:
Sander schreef:

Witrusland en rusland is iets anders hoor :!: Witrussische zuivel schijnt ook wat problemen gehad te hebben met export naar rusland toe. Er wordt daar zo scherp op residuen gecontroleerd dat ze zelfs dingen vinden die nooit gebruikt zijn :mrgreen: :yes:

Heeft niks met concurrentie te maken hoor. Zuivel wordt toch wel, linksom of rechtsom geimporteerd uit het westen of uit andere delen van de wereld. Het grootste probleem is dat de koopkracht van de russen behoorlijk gezakt is en ze hebben geen geld meer voor dit soort luxegoederen.
Als het niet gaat zoals het mot dan mot het maar zoals het gaat.
willemk

Beroep: veehouder, mannetje van alles
Interesses: van alles

Berichtdoor Sander » zo jan 29, 2017 23:48

ik bedoelde te zeggen dat poetin het wel fijn vind dat er onrust in een buurland is welke hij het liefst allemaal weer bij rusland voegt. of heb ik dat mis.
Sander

Beroep: Melkveehouder
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Jelle O » ma jan 30, 2017 16:43

Ik ben stiekem wel benieuwd naar de foto's van Wit-Rusland, kijken of het veel verschilt hier met Oekraine :mrgreen:
Jelle O

Beroep: Student

Berichtdoor rvm » ma jan 30, 2017 21:04

Willem, hier zijn jouw foto's, in willekeurige volgorde :wink:
Het formaat heb ik een beetje aangepast.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu begrijp ik waarom zij het Wit-Rusland noemen :)
rvm

Beroep: boer

Vorige

Keer terug naar Koe en economie