Moderator: Moderators
john jakobs schreef:vorige week de helft van de sloten met de hofvanpostelslotenveger gedaankwartier kleine kilometer ..morgen de rest met een kraan
M H schreef:Vind jullie onderhand een stelletje ouwe wijven worden. Man man man, wat een gekissebis. Waarom het beter is in nl of elders. Ieder maakt zijn eigen keus, en ik neem aan dat je daar dan vrede mee hebt. Zijn zat redenen om naar buitenland te vertrekken, maar ook meer dan voldoende om lekker hier te blijven.
Ik zou zeggen, probeer weer naar bovenstaande onderwerp te gaan werken, daar heb ik tenminste wat aan. Ben woensdag effe in Zegveld geweest, om ideeën op te doen, maar werd daar niet veel wijzer, dus moet het toch weer van het VTF af komen. Om met een hoger saldo in 2016 te eindigen, dan dat ik er mee begon. Dus kom maar op met de tips.
jan.nl schreef:M H schreef:Vind jullie onderhand een stelletje ouwe wijven worden. Man man man, wat een gekissebis. Waarom het beter is in nl of elders. Ieder maakt zijn eigen keus, en ik neem aan dat je daar dan vrede mee hebt. Zijn zat redenen om naar buitenland te vertrekken, maar ook meer dan voldoende om lekker hier te blijven.
Ik zou zeggen, probeer weer naar bovenstaande onderwerp te gaan werken, daar heb ik tenminste wat aan. Ben woensdag effe in Zegveld geweest, om ideeën op te doen, maar werd daar niet veel wijzer, dus moet het toch weer van het VTF af komen. Om met een hoger saldo in 2016 te eindigen, dan dat ik er mee begon. Dus kom maar op met de tips.
Kreeg ook een mail van Zegveld,het roer moet om stond erBeetje afhankelijk maken van blauwe en groene diensten en er na paar jaar 8ter komen dat je bedrijf in eco zone en stilte gebied ligt
en er vervolgens achter komen dat het streekplan een snelweg over je te kleine huiskavel toestaat ....
Vraag me wel af wat ze zeggen over 5 jr,weer roer omgooien
Trek je eigen plan
john jakobs schreef:das nie best wim ,, heb je kinder die iets in koeien willen doen ,,sterkte ermee
G.U. schreef:Sloten schonen is verplicht als de sloot of watergang een grensscheiding tussen twee eigenaren is!!
john jakobs schreef:vorige week de helft van de sloten met de hofvanpostelslotenveger gedaankwartier kleine kilometer ..morgen de rest met een kraan
john jakobs schreef:john jakobs schreef:vorige week de helft van de sloten met de hofvanpostelslotenveger gedaankwartier kleine kilometer ..morgen de rest met een kraan
henk meen toch dat ik dat van jou heb ,, met de trekker door de sloot rijden
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten