M H schreef:hebben jullie zeker inpandig asbest dat verwijderd moet worden, :
Nee gewoon platen aan de voorgevel.
Moderator: Moderators
M H schreef:hebben jullie zeker inpandig asbest dat verwijderd moet worden, :
maistro schreef:moet voor 15 mei npg behoorlijk wat inkomstenbelasting betalen past mij niet zo.
maistro schreef:moet voor 15 mei npg behoorlijk wat inkomstenbelasting betalen past mij niet zo.
Hookwood Holsteins schreef:maistro schreef:moet voor 15 mei npg behoorlijk wat inkomstenbelasting betalen past mij niet zo.
Hier moet ik in juli de inkomstenbelasting betalen over 2014. Moet daar wel aan wennen
durk schreef:Hookwood Holsteins schreef:maistro schreef:moet voor 15 mei npg behoorlijk wat inkomstenbelasting betalen past mij niet zo.
Hier moet ik in juli de inkomstenbelasting betalen over 2014. Moet daar wel aan wennen
Hopenlijk reeds genoeg gereserveerd, reserveren valt met deze melkprijs namelijk niet mee
melker schreef:Niet moeilijk doen over belasting betalenWel binnen 3 jaar investeren, dusdanig dat via middeling te veel betaalde met rente weer terug komt Duurt dan wel weer 1 tot 3 jaar voor alles weer terug is maar zonde als het allemaal helemaal weg is
Rob MB schreef:maistro schreef:moet voor 15 mei npg behoorlijk wat inkomstenbelasting betalen past mij niet zo.
Carryback regeling?
Daarmee kun je winsten uit 2014 compenseren met verliezen/minder winsten uit 2015
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/winst/vennootschapsbelasting/verrekenen_van_verliezen/
Er van uit gaan dat jouw 2014 beter was dan 2015anders moet je eventueel denken aan een carry forward regeling.
Ik weet overigens niet hoe dit zit als je in een landbouw regeling zit.
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: De Roodte en 14 gasten