Henk schreef::D

dat doe je goed hindrik
Maar hetgeen de LTO nu claimt bestond in 1978, toen wij in de btw gingen ook al... en ons accountantsbureau zei toen dus dat zij zich daar voor ingespannen hadden

Kan me voorstellen dat zoiets mss weer een opfrisbeurt nodig heeft maar een LTO die de BD de lakens uitdeelt....

...

Man o man wat ben jij oud
1978... dat is noch van voor de mekquotering.
Maar uiteraard stelde die accountant destijds dat zij zich daar voor hadden ingespannen, ze moeten uiteraard wel een inspanning leveren voor het versturen van een nota.
Ik stel niet dat LTO bij de BD de lakens uitdeelt, maar ik ben wel ingenomen met deze afspraak, ongeacht of dat nu een nieuwe regeling is of een opfrissing van hetgeen jou accountant in 78 geregeld heeft.
Hoef ik iig niet met bonnetjes aan te tonen dat ik recht heb op teruggaaf, maar kan ik op basis van deze afspraak de af te dragen btw over deze dieren nagenoeg terugvragen.
En is het niet LTO/VLB die dat geregeld heeft, dan zijn zij het wel die mij er op gewezen hebben.
Hoeft de accountant dat niet meer te doen, want die doet ook hier niks zonder een nota te sturen