Gecombineerde Opgave 2014

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met economie.

Moderator: Moderators

Re: Gecombineerde Opgave 2014

Berichtdoor melker » ma mei 12, 2014 21:45

Het systeem accepteert steeds moeilijker wijzigingen :evil: en het vreet allemaal tijd, ligt het aan mij of werkt alles veel langzamer dan vorig jaar :?: Ben er inmiddels al een 10 uur mee bezig geweest en ik schat dat er nog wel 10 bij komen :cry:Het invullen percelen is ieder jaar drama, rest stelt niks voor.
melker

Beroep: BOER
Interesses: alles

Berichtdoor auke » ma mei 12, 2014 22:14

was in 3 uur klkaar en kwam vooral doordat ik de mist in ging met het inzoomen . dag later was er niets aan de hand en alles klaar
Schoonheid verdwijnt, bunders blijven !
auke

Beroep: veehouder/docent

Berichtdoor Sander » wo mei 14, 2014 19:56

Heeft u problemen met het digitaal invullen van uw Gecombineerde opgave of wilt u uitstel om uw Gecombineerde opgave in te dienen? Dan is het belangrijk dat u de volgende werkwijze volgt. U heeft de mogelijkheid om uw opgave pro forma in te dienen. Dit doet u met het formulier Gecombineerde opgave 2014 pro forma. Op dit formulier vragen we u een klein aantal gegevens die u snel kunt invullen. Print het formulier uit, vul het in en scan het. U mailt het document uiterlijk donderdag 15 mei om 24.00 uur naar DRGDIDC@rvo.nl.
Daarna heeft u tot en met dinsdag 20 mei 24.00 uur de tijd om uw volledige opgave in te dienen via Direct regelen op deze pagina.

We werken steeds aan verbetering van de applicatie zodat de problemen met de bereikbaarheid niet meer voorkomen.
Sander

Beroep: Melkveehouder
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Dolph » wo mei 14, 2014 20:33

Vandaag klaar gemaakt en opgestuurd. Was ff wat extra werk om alle percelen opnieuw er in te plaatsen. Heb namelijk al mijn grond opnieuw laten opmeten met GPS. Heeft me een hectare opgeleverd! (y)
Dolph

Interesses: ja

Berichtdoor h. groothuis » wo mei 14, 2014 20:47

ben verleden week 2 uurtjes bezig geweest, samen met mn akkerbuddy alles sluitend en derogatie ook weer sluitend...

Akkerbuddy 11,5 ha mais van mij op papier kan ik mn toeslagrechten nog net verzilveren :yes: :yes:
h. groothuis

Beroep: veeh/akkb

Berichtdoor Sander » wo mei 14, 2014 21:39

ook klaar. gister eerst maar eens gebeld of ik al die percelen weer op nieuw moest invoeren. of zij dat niet ff konden knippen en plakken van vorig jaar. maar dat schijnt erg moeilijk te zijn. nu alle percelen maar opnieuw ingevoerd. ging nog redelijk vlot, aardige kerel aan de lijn vertelde ff hoe het moest, viel mee, ff zelf aan het knippen en plakken. maatvoering percelen was precies gelijk aan vorig jaar. viel ook weer mee.
Sander

Interesses: fokkerij

Berichtdoor melker » wo mei 14, 2014 22:19

Ook alles klaar en aangemeld, ging vandaag vlotter dan de dagen er voor. Bij de vraag mestopslag onder stal kan je niet meer melden dan 9999 m3 :) Weer wat percelen samengevoegd levert toch weer 1 ha op met elkaar :?
melker

Beroep: BOER
Interesses: alles

Berichtdoor Henk » do mei 15, 2014 16:10

Dolph schreef:Vandaag klaar gemaakt en opgestuurd. Was ff wat extra werk om alle percelen opnieuw er in te plaatsen. Heb namelijk al mijn grond opnieuw laten opmeten met GPS. Heeft me een hectare opgeleverd! (y)

Was jij toch he die me die tip gaf van dat bedrijf wat voor je kan meten :yes:
Sprak toevallig afgelopen weekend een collega. Die had 3 jaar geleden ook de boel laten opmeten. Wel door een ander bedrijf (ben vergeten welke). Hij won er ook krap 2 bunder mee (y) maar nu 3 jaar later zit LNV weer nagenoeg op de oude oppervlakte in de GO oftewel, die kleine 2 ha is al weer weg gejat :? en al wat ie kan doen is wederom de boel te laten opmeten...
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Richt » do mei 15, 2014 16:29

Henk schreef:
Dolph schreef:Vandaag klaar gemaakt en opgestuurd. Was ff wat extra werk om alle percelen opnieuw er in te plaatsen. Heb namelijk al mijn grond opnieuw laten opmeten met GPS. Heeft me een hectare opgeleverd! (y)

Sprak toevallig afgelopen weekend een collega. Die had 3 jaar geleden ook de boel laten opmeten. Wel door een ander bedrijf (ben vergeten welke). Hij won er ook krap 2 bunder mee (y) maar nu 3 jaar later zit LNV weer nagenoeg op de oude oppervlakte in de GO oftewel, die kleine 2 ha is al weer weg gejat :? en al wat ie kan doen is wederom de boel te laten opmeten...

Het land krimpt?!
Richt

Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, voetbal, auto's, feesten.

Berichtdoor MarcB » do mei 15, 2014 16:56

Richt schreef:
Henk schreef:

Het land krimpt?!

te warm gewassen 8)
MarcB

Beroep: melkveehouder
Interesses: economie en alles wat er bij komt kijken

Berichtdoor Henk » do mei 15, 2014 19:59

Stond toevallig ook in de dingus deze week. Zelfs de landbouwvoormannen klagen over het feit dat de percelen steeds krimpen bij LNV.
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor Marcel V » do mei 15, 2014 20:53

Henk schreef:Stond toevallig ook in de dingus deze week. Zelfs de landbouwvoormannen klagen over het feit dat de percelen steeds krimpen bij LNV.

Tis een vreemde ontwikkeling, wat is het belang van rvo om ieder jaar in de percelen te snijden ? Ze maken zichzelf totaal ongeloofwaardig en het lijkt of ze een ander doel nastreven. Terwijl in andere landen de regering opkomt voor hun inwoners worden in nl de ondernemers door hun eigen overheid en ambtenaren ieder jaar gepakt en op kosten gejaagd (n) :( .
als ik het niet meer weet , kun je het altijd nog aan joost vragen
Marcel V

Berichtdoor marcelv » vr aug 04, 2017 15:08

Ik kan t zelf ook bijna niet geloven maar de toeslagrechten van 2009 tot en met 2014 zijn nu volledig uitbetaald door RVO. Ze gaan tegenwoordig voortvarend te werk :yes: (y)
Kan ik me concentreren op de bezwaren van 2015-2016 :mrgreen:
marcelv

Berichtdoor G.U. » vr aug 04, 2017 18:15

marcelv schreef:Ik kan t zelf ook bijna niet geloven maar de toeslagrechten van 2009 tot en met 2014 zijn nu volledig uitbetaald door RVO. Ze gaan tegenwoordig voortvarend te werk :yes: (y)

Gefeliciteerd, dat zal een flinke smak geld zijn (y) :cheers:
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor marcelv » vr aug 04, 2017 20:55

G.U. schreef:
marcelv schreef:Ik kan t zelf ook bijna niet geloven maar de toeslagrechten van 2009 tot en met 2014 zijn nu volledig uitbetaald door RVO. Ze gaan tegenwoordig voortvarend te werk :yes: (y)

Gefeliciteerd, dat zal een flinke smak geld zijn (y) :cheers:

thanks , duurt ff maar dan heb je ook wat :yes: :mrgreen:
marcelv

VorigeVolgende

Keer terug naar Koe en economie