Gecombineerde Opgave 2015

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met economie.

Moderator: Moderators

Gecombineerde Opgave 2015

Berichtdoor Henk » za apr 04, 2015 17:38

De moeite waard om een topic/ vraagbaak voor te openen :idea:
Iedereen met vragen en/of tips is welkom.
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & een paar koetjes
Interesses: al wat groeit en bloeit, het gezin en Ruimtelijke Ordening

Re: Gecombineerde Opgave 2015

Berichtdoor Henk » za apr 04, 2015 17:41

Ik heb me iig lelijk verkeken op de GO :x Djeezus wat een karrevracht aan - onzinnige - vragen :roll:
Vooral het deel 'vergroening' brak ik m'n nek over :x Logica en uitleg schieten zwaar tekort en/of is omslachtig :idea:

Henk

Berichtdoor G.U. » za apr 04, 2015 18:57

Ben er nog niet mee bezig geweest maar ik ben benieuwd
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor Dolph » za apr 04, 2015 19:15

Henk schreef:Ik heb me iig lelijk verkeken op de GO :x Djeezus wat een karrevracht aan - onzinnige - vragen :roll:
Vooral het deel 'vergroening' brak ik m'n nek over :x Logica en uitleg schieten zwaar tekort en/of is omslachtig :idea:

Wat voor onzinnigheden willen ze zoal weten kan ik me geestelijk wat voorbereiden.. :wink: :roll:
Dolph

Beroep: Melkveehouder
Interesses: ja

Berichtdoor G.U. » za apr 04, 2015 19:48

Zal volgende week wel even een lijstje maken van alle vragen die ze stellen en hier neerplanten
Wâldgaren dairy
G.U.

Berichtdoor Sander » za apr 04, 2015 21:49

tijd over?
Sander

Interesses: fokkerij

Berichtdoor jan.nl » za apr 04, 2015 23:19

Dan wacht ik nog ff met invullen :roll: Misschien dat er in de Haag nog wat in het vat zit wat we nog niet weten :shock:
jan.nl

Interesses: koeien en cijfers

Berichtdoor Henk » zo apr 05, 2015 10:21

Dolph schreef:
Henk schreef:Ik heb me iig lelijk verkeken op de GO :x Djeezus wat een karrevracht aan - onzinnige - vragen :roll:

Wat voor onzinnigheden willen ze zoal weten kan ik me geestelijk wat voorbereiden.. :wink: :roll:

Ik verslikte me nogal in de zg. 'vergroening' Voordat ik daar onderhand het juiste aangevinkt had :roll: want dr zit nul logica in de vraagstelling (n)
Ook 'ecologisch aandachtsgebied' is een leuke dijenkletser :cheers: waarbij je anderhalf uur verder bent voordat de blokkerende pop-ups zich koest houden (n)
En hoewel ik een deel van de percelen heb aangepast aan de JUISTE oppervlakte was aan de eind van de rit mijn eigen terug gevonden 0,8 ha toch weer verdwenen (n) Na 3x opnieuw de grenzen te hebben ingetekend waarbij 3x het programma de boel blokkeerde totdat ik mn stipjes weer morrend bij stelde :evil: mocht ik door naar de volgende ellende :(

Verder een erg verwarrend hoofdstuk over je dieraantallen per 1-4, maar ook dieraantallen in zomer 2014 :roll: met daar tussenin vragen om stalcapaciteit, afgewisseld met tabellen waar je moet aangeven hoeveel % drijfmest of vaste mest.
Is niet erg maar de ene keer mag het samen niet meer dan 100% zijn terwijl en tabel verder je je drijfmesttoestand tot 100% moet zetten en je vaste shit ook anders jaagt 't programma je weer een hoofdstuk terug :twisted:

Waar ik echt zelfmoordneigingen van kreeg en het touw al half gevlochten had :wink: waren de uitgebreide reeks vragen hoe je de mest toedient, dit alles in een verrekt onoverzichtelijke tabel (n) en daarna het zelfde bullshit maar dan per grondsoort :roll: en bij de 1 moes je weer op 100% uitkomen en bij de ander moes alles samen 100 zijn anders kreeg je weer allerlei nare pop-ups :( :twisted:

Ben er 5 uur mee doende geweest tegen een dik uur vorig jaar :idea: :twisted:

Suc6 u allen :cheers:

Henk

Berichtdoor boer pieter » zo apr 05, 2015 11:35

kun je dat niet laten doen die dingen daar hebben ze hier een heel hok vol consulenten voor :lol:
boer pieter

Beroep: veehouder
Interesses: vee houderij

Berichtdoor Marcel V » zo apr 05, 2015 11:38

boer pieter schreef:kun je dat niet laten doen die dingen daar hebben ze hier een heel hok vol consulenten voor :lol:

Kan best , ben je 1000 euro verder en je blijft zelf verantwoordelijk als het niet klopt :)
als ik het niet meer weet , kun je het altijd nog aan joost vragen
Marcel V

Berichtdoor jan.nl » zo apr 05, 2015 11:47

boer pieter schreef:kun je dat niet laten doen die dingen daar hebben ze hier een heel hok vol consulenten voor :lol:

Hier in nl hebben ze hokken met dat soort lui,maar 80 %van het werk zit in de voorpret :? ,dan doe ik het liever zelf :wink:
jan.nl

Interesses: koeien en cijfers

Berichtdoor eHerkenning Expert » zo apr 05, 2015 19:01

Beste dames en heren,

Wij zijn een initiatief gestart om het aanvraagproces van eHerkenning eenvoudiger en duidelijker te maken. Denk hierbij aan waar men rekening mee moet houden, welke documentatie vereist is en welk betrouwbaarheidsniveau noodzakelijk is.

Helaas is het niet mogelijk om de website hier te benoemen, maar aangezien ons doel is om mensen te helpen zullen wij, bij interesse, zo actief mogelijk proberen te reageren op vragen m.b.t. het aanvragen van eHerkenning.
eHerkenning Expert

Beroep: Adviseur

Berichtdoor Henk » zo apr 05, 2015 19:04

Denk dat iedereen al eHerkenning heeft... Is allemaal ook geen hoge wiskunde he, het aanvragen :wink:

Henk

Berichtdoor Hindrik » zo apr 05, 2015 19:06

Weer 1 van boer p z'n conulenten :?:
Mei freonlike groetnis: Hindrik
Hindrik

Beroep: Veehouder

Berichtdoor eHerkenning Expert » zo apr 05, 2015 19:08

Henk schreef:Denk dat iedereen al eHerkenning heeft... Is allemaal ook geen hoge wiskunde he, het aanvragen :wink:

Het aanvraagproces wil in de praktijk nog complicaties met zich meebrengen, waardoor ondernemers tevergeefs meerdere aanvragen moeten doen. Zeker bij ondernemers die weinig achter de computer zitten. De ondersteuning die wij bieden is uiteraard alleen als hier interesse voor is.
eHerkenning Expert

Beroep: Adviseur

Volgende

Keer terug naar Koe en economie