Gecombineerde Opgave 2016

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met economie.

Moderator: Moderators

Gecombineerde Opgave 2016

Berichtdoor Henk » vr apr 15, 2016 10:39

Is het de bedoeling dat we ook dit jaar die zg. GLB check moeten doen :?:
Henk

Beroep: akkerbouw & een paar koetjes
Interesses: al wat groeit en bloeit, het gezin en Ruimtelijke Ordening

Re: Gecombineerde Opgave 2016

Berichtdoor Wim R » vr apr 15, 2016 11:13

Henk schreef:Is het de bedoeling dat we ook dit jaar die zg. GLB check moeten doen :?:

Wil je volgens mij voor de vergroenings premie in aanmerking komen wel.
Gisteren poging gewaagd voor GO. Voor 10.00 uur al twee keer van de site gegooid en na 10.00 uur compleet gecrascht :mrgreen: :mrgreen: . Algehele storing volgens RVO
Vandaag weer geprobeerd en KvK is niet meer geldig per direct door wijziging rechtsvorm :mrgreen: . Nieuwe E herkenning aanvraag is weg dus wachten op nieuwe ellende (n)
Wim R

Beroep: melkveehouder

Berichtdoor HoK » vr apr 15, 2016 11:57

Hoe zat dat met topografische percelen??

Ik heb een topografisch perceel van 9 ha mag ik dat dekken met 2 grondmonsters van 5 en 4 ha? Of mogen ze dan max 2,5 ha per monster zijn?
HoK

Berichtdoor Jozef » vr apr 15, 2016 12:09

Wim R schreef:
Henk schreef:Is het de bedoeling dat we ook dit jaar die zg. GLB check moeten doen :?:

Gisteren poging gewaagd voor GO. Voor 10.00 uur al twee keer van de site gegooid en na 10.00 uur compleet gecrascht :mrgreen: :mrgreen: . Algehele storing volgens RVO
Vandaag weer geprobeerd en KvK is niet meer geldig per direct door wijziging rechtsvorm :mrgreen: . Nieuwe E herkenning aanvraag is weg dus wachten op nieuwe ellende (n)

Je melkveefosfaatreferentie is gekoppeld aan je ouwe Kvk nummer!! Pas op met veranderingen van Kvk nummer!!
Jozef

Beroep: Veehouder
Interesses: Melkveehouderij

Berichtdoor king » vr apr 15, 2016 12:46

HoK schreef:Hoe zat dat met topografische percelen??

Ik heb een topografisch perceel van 9 ha mag ik dat dekken met 2 grondmonsters van 5 en 4 ha? Of mogen ze dan max 2,5 ha per monster zijn?

Kan zelfs met 1 (meng)monster :idea:
You can blow out a candle
But you can't blow out a fire
king

Beroep: veehouder
Interesses: fokkerij,sport,muziek

Berichtdoor Henk » vr apr 15, 2016 13:28

Gaat weer lekker :evil: Pagina percelen is bij de eerste wijziging al van de wap :evil:
Elke keer pop up dat ik de wijziging moet doorsturen. En druk ik op doorsturen pop upt ie dat er niks door te sturen is :twisted:

Kom er geen steek verder mee (n)
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

Wekelijks een nieuwe blog over Boer Zoekt Vrouw op http://www.hofvanpostel.com/blog.html
Henk

Berichtdoor willem74 » vr apr 15, 2016 13:39

Ik las gisteren op rvo dat deze site vandaag voor onderhoud eruit ligt volgens mij.
willem74

Beroep: boer
Interesses: koei, gezin, geld verdienen en gemak werken

Berichtdoor Henk » vr apr 15, 2016 16:07

Site is gewoon toegankelijk. Heb het met 2 verschillende browsers geprobeerd. Op Microsoft Edge bleef ie geregeld hangen terwijl het op Explorer beter ging.

Met een hoop gegoochel toch de percelen weten te wijzigen.
Bij het inloggen op mijn percelen gaf ie aan dat er geen een perceel geregistreerd was :?
Effe Help gelezen en zo datum bovenaan veranderd naar 2015. Stond op mei 2016.
Vanuit oude situatie, mei 2015, 1 voor 1 de percelen herzien en overgeheveld naar 2016.

gegeven moment kreeg ik er zelfs handigheid in en heb wat percelen samen gevoegd :yes:

Fout die ik maakte was dat ik een perceel ui 2015 wilde samenvoegen met een ander en dat pikt ie niet omdat dit een datum int verleden was en dingen uit het verleden kun je niet veranderen, zo zei Marty McFly al es ooit :wink:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

Wekelijks een nieuwe blog over Boer Zoekt Vrouw op http://www.hofvanpostel.com/blog.html
Henk

Berichtdoor Wim R » vr apr 15, 2016 16:20

Jozef schreef:
Wim R schreef:

Je melkveefosfaatreferentie is gekoppeld aan je ouwe Kvk nummer!! Pas op met veranderingen van Kvk nummer!!

Moet goed komen volgens RVO :mrgreen: :mrgreen: . Als ik me houd aan hun op papier opgesteld stappenplan is er niks aan het handje volgens hullie :? :? . Vrees een compleet Kl#te jaar als het om de communicatie RVO zal gaan (n) :mrgreen:
Wim R

Beroep: melkveehouder

Berichtdoor HoK » vr apr 15, 2016 21:33

RVO is toch altijd een punt van aandacht m.b.t. afspraken en communicatie en servercapaciteit.
HoK

Berichtdoor Sander » vr apr 15, 2016 23:00

vandaag papieren in huis over 2015. klopt geen ruk van.
en geld ook nog niet.
Sander

Beroep: Melkveehouder
Interesses: fokkerij

Berichtdoor Schoonvelde » vr apr 15, 2016 23:51

Sander schreef:vandaag papieren in huis over 2015. klopt geen ruk van.
en geld ook nog niet.

Hier ook nog 0 euro van 2015. Percelen zijn wel 2,5 ha naar beneden gedaan door RVO. Vandaag aangetekende bezwaar op de post gedaan met 35 foto's met tekst als bewijslast.... heeft mij de gehele week bezig gehouden (boer zijn anno 2016).

Het stomme bij ons is dat wij een paar jaar terug door de NVWA zijn nagemeten met GPS, deze maten gebruikte ik maar werden een jaar later gewoon 5% lager door RVO weergegeven. Dus vorig jaar kavel 10 maar laten meten. Kwam vrijwel tot gelijke maten dan NVWA , maar wederom worden alle slootkanten etc weer standaard een halve meter terug gezet.....
Doe lekker waar je je goed bij voelt.
Schoonvelde

Beroep: Melkveehouder
Interesses: Brede interesse

Berichtdoor Gerton » za apr 16, 2016 06:40

Wim R schreef:
Jozef schreef:

Moet goed komen volgens RVO :mrgreen: :mrgreen: . Als ik me houd aan hun op papier opgesteld stappenplan is er niks aan het handje volgens hullie :? :? . Vrees een compleet Kl#te jaar als het om de communicatie RVO zal gaan (n) :mrgreen:

Voor RVO komt het altijd goed... (n) (n) (n). Hier ook van eenmanszaak naar maatschap gegaan, zijn waarschijnlijk de fosfaatreferentie wel kwijt. Is zeker een punt van aandacht bij wijziging KVK!!!!
Gerton

Berichtdoor john jakobs » za apr 16, 2016 06:50

je bedoelt ,, die amvb van 2013 :?:
deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Interesses: koeien en techniek

Berichtdoor Gerton » za apr 16, 2016 07:40

Ja, de Melkveefosfaatreferentie, MFO.
Gerton

Volgende

Keer terug naar Koe en economie