Moderator: Moderators
Henk schreef:Is het de bedoeling dat we ook dit jaar die zg. GLB check moeten doen
Wim R schreef:Henk schreef:Is het de bedoeling dat we ook dit jaar die zg. GLB check moeten doen
Wil je volgens mij voor de vergroenings premie in aanmerking komen wel.
Gisteren poging gewaagd voor GO. Voor 10.00 uur al twee keer van de site gegooid en na 10.00 uur compleet gecrascht![]()
. Algehele storing volgens RVO
Vandaag weer geprobeerd en KvK is niet meer geldig per direct door wijziging rechtsvorm. Nieuwe E herkenning aanvraag is weg dus wachten op nieuwe ellende
HoK schreef:Hoe zat dat met topografische percelen??
Ik heb een topografisch perceel van 9 ha mag ik dat dekken met 2 grondmonsters van 5 en 4 ha? Of mogen ze dan max 2,5 ha per monster zijn?
Jozef schreef:Wim R schreef:Henk schreef:Is het de bedoeling dat we ook dit jaar die zg. GLB check moeten doen
Wil je volgens mij voor de vergroenings premie in aanmerking komen wel.
Gisteren poging gewaagd voor GO. Voor 10.00 uur al twee keer van de site gegooid en na 10.00 uur compleet gecrascht![]()
. Algehele storing volgens RVO
Vandaag weer geprobeerd en KvK is niet meer geldig per direct door wijziging rechtsvorm. Nieuwe E herkenning aanvraag is weg dus wachten op nieuwe ellende
Je melkveefosfaatreferentie is gekoppeld aan je ouwe Kvk nummer!! Pas op met veranderingen van Kvk nummer!!
Sander schreef:vandaag papieren in huis over 2015. klopt geen ruk van.
en geld ook nog niet.
Wim R schreef:Jozef schreef:
Je melkveefosfaatreferentie is gekoppeld aan je ouwe Kvk nummer!! Pas op met veranderingen van Kvk nummer!!
Moet goed komen volgens RVO![]()
. Als ik me houd aan hun op papier opgesteld stappenplan is er niks aan het handje volgens hullie
![]()
. Vrees een compleet Kl#te jaar als het om de communicatie RVO zal gaan
![]()
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten