Moderator: Moderators
MelkboerLuc schreef:Hans van Bergen schreef:Op het Prikkebord is een discussie hierover. Vandaar dat ik er graag meer van wil weten
Dus je wil mij uithoren en laten zweten om hier een uitleg neer te pennen om die info vervolgens op het prikkedinges te gaan gebruiken?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik herinner mij nog een tijd dat je aan die reuze melkfirma van je begon te leveren en de ladder was niet hoog genoeg om op ons neer te kijken met onze arme melkfabrieken want jij had het beste contract, de beste prijs en de beste melk o i d.
maar ons enige info bezorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Lees maar zelf het jaarverslag en de site Hans
't Lijkt me dat ze op overname-pad zijn .........
poekske schreef:Passendale is bij mijn weten geen milcobel product.
Hans van Bergen schreef: Gewoon een simpel vriendelijk antwoord gaat 10 x sneller en maakt een aanzienlijk intelligentere indruk
Sander schreef:zeker ook op de school met den bijbel gezeten
opelmanta schreef:Rare naam, dat verkoopt niet in het Verenigd Koninkrijk.
Hans van Bergen schreef:Ik vroeg Luc heel simpel, in het NL hoe het is bij Milcobel.
Overigens heb jij jarenlang geprofiteerd van een mooie Campina melkprijs .......
MelkboerLuc schreef:opelmanta schreef:Rare naam, dat verkoopt niet in het Verenigd Koninkrijk.
Paasschendeele (in het Engels) en Poppies is een heel erg bekende merknaam bij de Britten. Oorlogsverleden !
MelkboerLuc schreef:Sander schreef:zeker ook op de school met den bijbel gezeten
ja
en daarin stond "wie goed doet, goed ontmoet"
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: Wim R en 8 gasten