Gecombineerde Opgave 2017

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met economie.

Moderator: Moderators

Gecombineerde Opgave 2017

Berichtdoor Henk » vr apr 21, 2017 09:13

Effe een vraagje; waar kun je ook al weer de GLB check doen :?:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & een paar koetjes
Interesses: al wat groeit en bloeit, het gezin en Ruimtelijke Ordening

Re: Gecombineerde Opgave 2017

Berichtdoor Henk » vr apr 21, 2017 13:12

Ingelogd op 'mijn percelen'. 2 weken geleden had ik de boel bijgewerkt. Zijn er ineens 3 percelen verdwenen :shock: en zijn nu dus knalgroen, wat betekent dat die door niemand in gebruik zijn :?
Heb getracht eea te wijzigen maar tis de ene foutmelding na de andere (n)

Henk

Berichtdoor Frans V » vr apr 21, 2017 13:15

Je buren denken hij is toch gestopt dus hij heeft dat land niet meer nodig :wink:
Blijf positief, gun anderen een kans
Frans V

Berichtdoor Hindrik » vr apr 21, 2017 13:18

Henk schreef:Ingelogd op 'mijn percelen'. 2 weken geleden had ik de boel bijgewerkt. Zijn er ineens 3 percelen verdwenen :shock: en zijn nu dus knalgroen, wat betekent dat die door niemand in gebruik zijn :?

Had je mss bij die perc een einddatum ingevuld :?:
Mei freonlike groetnis: Hindrik
Hindrik

Beroep: Veehouder

Berichtdoor Wim R » vr apr 21, 2017 13:19

Henk schreef:Ingelogd op 'mijn percelen'. 2 weken geleden had ik de boel bijgewerkt. Zijn er ineens 3 percelen verdwenen :shock: en zijn nu dus knalgroen, wat betekent dat die door niemand in gebruik zijn :?

Even geduld hebben Henk. Afgelopen week ook proberen te werken aan GO. Uiteindelijk gestopt door dezelfde reden. Schijnt dat heel de site van RVO gebreken vertoond. Advies RVO was simpel probeer het later nog eens sorry voor het ongemak.
Zag gisteren bij het inloggen weer dat er wat mis was. Werd gisteren wel netjes gemeld.
Wim R

Beroep: Ex melkveehouder , vanalles wat.

Berichtdoor G.U. » vr apr 21, 2017 13:53

Kon er vanochtend om 9.30 wel in komen. Alles ingevuld maar bij drie percelen stelde het programma een grotere oppervlakte voor, dus die maar overgenomen. Spul verstuurd en krijg ik een foutmelding dat deze drie percelen deels buiten de topografische grens vallen en daarom niet subsidiewaardig zijn. Rvo gebeld en die wou meekijken maar kon niet meer inloggen. Jufvrouw aan de telefoon zei dat ze storing hadden en dat we maandag maar weer moeten proberen :?
Wâldgaren dairy
G.U.

Beroep: boer

Berichtdoor Henk » vr apr 21, 2017 16:56

Frans V schreef:Je buren denken hij is toch gestopt dus hij heeft dat land niet meer nodig :wink:

Neuh tis fel groen en dat betekent dat die grond niet bekend is bij RVO :no: Liggen hier meer van zukke percelen van paardenhouderij en hobbyboeren :yes:

G.U. schreef:Kon er vanochtend om 9.30 wel in komen. Alles ingevuld maar bij drie percelen stelde het programma een grotere oppervlakte voor, dus die maar overgenomen. Spul verstuurd en krijg ik een foutmelding dat deze drie percelen deels buiten de topografische grens vallen en daarom niet subsidiewaardig zijn. Rvo gebeld en die wou meekijken maar kon niet meer inloggen. Jufvrouw aan de telefoon zei dat ze storing hadden en dat we maandag maar weer moeten proberen :?

Da's dees jaar wel dat elk perceel waar je aan grenst en niet bekend is bij RVO wordt voorgesteld om het er bij te voegen :yes: wat natuurlijk un petite peu risky is bij controle :wink:

Henk

Berichtdoor van wijk » di apr 25, 2017 12:33

Inderdaad beetje tricky dit jaar: Percelen van "buren met moestuin en ponyweide" kan je er zo bijzetten, maar perceel wat 3 jaar noodweg was voor een brug en wat nu weer gewoon gras is krijg je alleen foutmeldingen op.
van wijk

Beroep: Melkveehouder
Interesses: Economie, politiek, ruimtelijke ordening

Berichtdoor Henk » di apr 25, 2017 14:50

van wijk schreef:Inderdaad beetje tricky dit jaar: Percelen van "buren met moestuin en ponyweide" kan je er zo bijzetten, maar perceel wat 3 jaar noodweg was voor een brug en wat nu weer gewoon gras is krijg je alleen foutmeldingen op.

Foutmeldingen kun je meestal overrulen :yes: en als bij controle blijkt dat je gelijk hebt is het goed (y)

Henk

Berichtdoor Henk » zo apr 30, 2017 08:36

Is en blijft drama op pagina 'mijn percelen' (n) Inmiddels al 3x hersteld en 3x de verdwenen percelen bij ingetekend. Dan denk je zondagochtend 7 uur is er geen hond druk op die site dus lekker vlot werken :no: Percelen laden duurt minuten lang (n) een perceel een ander gewas aanvinken en dat opslaan heb ik 8 minuten op gewacht maar hij deed het niet :evil:

Jarenlang met 0 problemen vlot mn GO kunnen invullen (y) maar dit jaar is het k#t met peren :twisted:

Henk

Berichtdoor melker » zo apr 30, 2017 13:18

Ben benieuwd, dit jaar veel wijzigingen vanwege wegenbouw en aantal bij gehuude percelen, midden in de nacht is meestal gunstigste tijdstip :yes:
melker

Beroep: BOER
Interesses: alles

Berichtdoor Henk » zo apr 30, 2017 17:19

Staat nu bij 'mijn percelen':

In verband met een storing is deze link buiten werking. Excuses voor het ongemak.

Henk

Berichtdoor hendrik83 » ma mei 01, 2017 10:23

Ik heb de percelen begin april al eens gedaan en vond het eigenlijk ideaal gaan dit keer, hoekjes die anders met geen mogelijkheid erbij te tekenen waren gaven ze nu zelf aan dat het niet ingetekend was en geen last van vastlopers gehad :cheers:
de go zelf moet nog dus nog even duimen dat dat net ze vlot gaat :D
hendrik83

Beroep: werkverschaffer voor een leger ambtenaren

Berichtdoor Henk » ma mei 01, 2017 11:13

hendrik83 schreef:Ik heb de percelen begin april al eens gedaan en vond het eigenlijk ideaal gaan dit keer, hoekjes die anders met geen mogelijkheid erbij te tekenen waren gaven ze nu zelf aan dat het niet ingetekend was en geen last van vastlopers gehad :cheers:
de go zelf moet nog dus nog even duimen dat dat net ze vlot gaat :D

:yes: Klopt liep toen als een tierelier (y) Ik heb ze toen ook allemaal geactualiseerd :yes: alleen een paar weken geleden waren ineens 3 percelen van mij gewoon verdwenen. Gewoon 3 hoeken uit de huiskavel weg (n) Twee ervan heb ik met hangen en wurgen er weer bij weten te tekenen, dwz naastgelegen perceel eerst vergroten door deze ook over het verdwenen perceel te leggen :yes: alleen daarna wil je ze splitsen vanwege verschillend gewas en daar gaf ie dan elke keer foutcode op (n)

Overzichten met foutcodes kun je niet doorsturen dus kon er ook niks vastgelegd worden :no:
Gaat nu nog om 1 perceel wat een eigen topografisch vlak is en dus niet opnieuw in te lijven is door naastliggend perceel te vergroten :no: en bij RVO een keer getracht met de 'meekijkmodus' de boel duidelijk te maken maar telkens foutcodes (n) en dan is het al van oh er zal wel een storing zijn probeer het over een paar dagen nog es :roll:

Henk

Berichtdoor Freddy » ma mei 01, 2017 12:02

Vanochtend ff de GO 2017 ingevuld.
Ging redelijk vlot, alleen op het eind werd tie wat trager en moest ik een paar keer opnieuw openen.

Blijf het alleen wel vreemd vinden dat we in 2017 leven en nog steeds de websites van de overheid altijd traag werken en foutmeldingen geven...
Freddy

Volgende

Keer terug naar Koe en economie