Niels schreef:Bij mij is het ook geen troep. Wil de veeteeltforumboer waar het dan wel een troep is zich bij deze melden![]()
joh hier.
Moderator: Moderators
Niels schreef:Bij mij is het ook geen troep. Wil de veeteeltforumboer waar het dan wel een troep is zich bij deze melden![]()
opelmanta schreef: In de varkenshouderij hebben ze al een tijdje beter leven sterren.
van wijk schreef:Het Aware/AH spel gaat niet over de kwaliteit/imago/prijs van de melk maar over de macht in de markt.
opelmanta schreef:Als ik het goed heb begrepen kun je met langzaam groeiende kippen hetzelfde inkomen halen als met gangbare. Je draait wel een ronde minder. Dat scheelt in de fosfaat.
boer pieter schreef:zijn veel netter geen rondslingerend plastic,alles is netjes in het beton of grind ook in de gebouwen zelf , we zijn bij een wezen kijken met een eigen menginstalatie in een grote loods waar ze graan en soya opslaan ,maar je kunt er van de grond etenoveral bedrijfs kleding die ze daar wassen ,speciale kledeing voor de veeart enz ,ik weet ook wel dat je varkens niet met koeien kunt vergelijken maar ik was toch wel onder de indruk hoe goed en gestructueert alles gaat, vaste protocolen voor zo wat alles ,ook de machines zijn netjes en schoon ,als ik bij sommige boeren kom dan kun je de nek wel breken over de troep ,niet dat het bij mij super netjes is maar het is ook geen troep ,
Sander schreef:orde in werkplaats. kwestie van tijd dat nzo zich er mee gaat bemoeien gok ik zo.
Keer terug naar Koe en economie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten