Emigratie.

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met economie.

Moderator: Moderators

Re: Emigratie.

Berichtdoor boer pieter » wo dec 18, 2019 11:55

ik volg inderdaad niet alles meer gewoon omdat het teveel is :? maar hoor toch wel vaak dat het allemaal niet meer mee valt ,overa is wel wat, ook hier maar toch denk ik dat de nederlandse melkvee houderij minder toekomst heeft dan in het buitenland ,
maar wat ik zie is dat best veel ouders het niet zien zitten ,
boer pieter

Beroep: veehouder
Interesses: vee houderij

Berichtdoor melker » wo dec 18, 2019 12:27

Mensen zitten in negatieve spiraal maar zijn altijd mogelijkheden, maar je moet ze wel zien :yes:
melker

Beroep: BOER
Interesses: alles

Berichtdoor jan.nl » wo dec 18, 2019 19:22

melker schreef:Mensen zitten in negatieve spiraal maar zijn altijd mogelijkheden, maar je moet ze wel zien :yes:

DE overheid in dit land zit nog steeds in de fase dat ze de boerenbevolking zomaar kan decimeren, geleidelijk komen ze er achter dat er met de boeren niet valt te sollen.We hebben al heel wat bereikt,maar we zijn er nog lange niet ,zit in de eu nog een man met witte baard die roept ook nog wat over green deal,dat houd in dat er boeren bij moeten komen :shock: maar ze moeten allemaal wat kleiner worden :lol: mogen niet meer spuiten geen krachtvoer meer en er moeten ook nog 2 miljard bomen bij komen....wat een sukkel :yes:
jan.nl

Beroep: boer
Interesses: koeien en cijfers

Berichtdoor melker » wo dec 18, 2019 19:34

Die bomen dat vind ik nog enige goede idee, rest nog al naïef. Gelukkig is Frans niet de belangrijkste man in Brussel geworden.
melker

Beroep: BOER
Interesses: alles

Vorige

Keer terug naar Koe en economie