stikstof rechten

Discussieer hier over alles wat te maken heeft met economie.

Moderator: Moderators

Re: stikstof rechten

Berichtdoor Gerben77 » di okt 15, 2019 15:08

@ Henk Schoonvelde (y) , oproek ook aan en FRICA leden .zet deze kritiek op het melkweb van friesland campina !!!
Gerben77

Beroep: melkveehouder

Berichtdoor Kees99 » di okt 15, 2019 15:31

Gerben77 schreef:@ Henk Schoonvelde (y) , oproek ook aan en FRICA leden .zet deze kritiek op het melkweb van friesland campina !!!

Is zo weer weg.
Kees99

Berichtdoor Wim R » di okt 15, 2019 17:13

Schoonvelde schreef:
Henk schreef:Ondertussen blijven instanties en groene jongens maar zuigen..

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... spartandhp

Er zijn geen goede berekeningen, de plannen zijn net gelanceerd, en toch weet WNF nu al dat het allemaal nog niet genoeg is en er veel meer dieren weg moeten :evil:

Hier maak ik mij echt boos over. WNF, Natuurmonumenten en WUR zijn de vriendjes op dit moment van Friesland Campina. WNF weten wij inmiddels is gewoon een undercover '' Partij voor de Dieren'' instantie met Natasja Oerlemans aan het roer betreffende melkveehouderij (zat in Cie grondgebondenheid), Natuurmonumenten was de eerste instantie die het plan van Tjeerd de Groot retweete om de veestapel te halveren een instantie die notabene op mijn pak vla staat als partner van Planet Proof, WUR krijgt veel geld van zuivel.nl (ons melkgeld) en steekt ons zonder nuance een mes in de rug.
Ik roep alle leden op om dit op de leden vergadering het komende najaar aan de kaak te stellen. Verbreek alle banden met WNF en Natuurmonumenten en zet WUR eens een paar jaar op onhold. Ook de district raadsleden roep ik op om in te grijpen. Je mag NEE zeggen, daarvoor zit je daar.

RFC ga aub weer met beide beentjes op de grond staan, stop de betutteling, zet de boer op 1 en blijf knokken in onze grote wereld voor de beste melkprijs voor ons.

Jammer genoeg worden nu enkele leden nu pas wakker. We zijn in een heel vies onderling spelletje beland waarin de leden van RFC weinig tot niets meer voorstellen. Kortom een grote corrupte bende.
Een boeren coöperatie die opgericht is voor de boeren mag gewoon geen enkele band hebben met een WNF of natuurmonumenten.
Wim R

Beroep: Ex melkveehouder , vanalles wat.

Berichtdoor Henk » di okt 15, 2019 18:27

Tsja, RFC is ook één van de 'dranghekken' met hun Fuckus Planet om de NL veehouders tam te krijgen...
Met zukke vrienden heb je geen vijanden nodig :no:
Verstuurd vanaf mijn authentieke Terra SN 1009209 met nostalgietalk

http://www.hofvanpostel.com
Henk

Beroep: akkerbouw & zoogkoeien
Interesses: het gezin, al wat groeit en bloeit en Ruimtelijke Ordening

Berichtdoor john jakobs » wo okt 16, 2019 06:03

goed idee henk en gerben ,
deze weidegang wordt financieel mede mogelijk gemaakt door ,, de koeien opstal boeren ,,
john jakobs

Interesses: koeien en techniek

Vorige

Keer terug naar Koe en economie