Over meer leden en on topic blijven.

Plaats hier vragen, suggesties, bugs en opmerkingen m.b.t. het forum.

Moderator: Moderators

Re: Over meer leden en on topic blijven.

Berichtdoor Richt » vr jan 26, 2018 09:19

kobonde schreef:Hej, Luc Ik kan mij samen met jouw verbazen over het taalgebruik van bepaalde mensen tegen over elkaar, In mijn ogen ben je op een forum om te leren van anderen, en van ervaringen van anderen te leren. Sommigen mensen lijken het als missie te hebben hun mening aan andren opte dringen en geen interesse te hebben voor de mening van anderen. Daarnaast denk in dat Vlamingen beleefder en minder direkt zijn dan Nederlanders en sommigen nederlanders het blijkbaar normaal vinden om op manier met elkaar om te gaan die jouw stoort. Daarnaast is men in NL enorm gefrusteerd over het hele fosfaat gedoe, en lopen de emoties hoog op al is dat geen exuus voor het taalgebruik dat sommigen gebruiken.

Kan ik me bij aansluiten (y)
Richt

Beroep: Melkveehouder
Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, voetbal, auto's, feesten.

Berichtdoor Karla » ma jan 29, 2018 15:16

Goed gezegd Kobonde.

Het is inderdaad een negatief verschijnsel wat de laatste tijd veel te vaak voorkomt op het VTF. Het taal gebruik van sommige forummers.
Ik heb me afgevraagd of ik me er actief mee moest bemoeien in de vorm pb's etc. Maar waar begin je aan. Van alle hardschreeuwers gaat niemand vrijuit. Van de meeste personen, om wie het gaat kun je dingen teruglezen waarvan je denkt: nou nou, moet dat nu zo.
Ik hoop dat diegene die zich hieraan schuldig maakten/maken tot het besef komen dat als dit zo doorgaat, het VTF geen lang leven meer heeft. En het is best jammer als het op die manier moet eindigen. Want het VTF is een bron van informatie waar nog dagelijks best veel mensen komen om te lezen wat er gepost is.

Dus bij deze een oproep aan iedereen. Blijf bij het onderwerp. Wees constructief en vriendelijk. Jullie kennis en ervaringen worden nog steeds erg op prijs gesteld.

Karla
Karla
Moderator

Beroep: Agricultrice

Berichtdoor Hans van Bergen » do feb 01, 2018 11:58

Ik ben blij voor Sander Oldengarm dat hij eindelijk eens bezig is om zijn ernstige forum verslaving aan te pakken. Hij was zo vaak en op welk tijdstip je hier ook kwam op dit forum. Dus goed dat hij eens een week ervan af is. Ik denk dat ik degene ben die de meeste klappen opgevangen heeft in de loop der jaren. Ik ben al voor alles en nog meer uitgescholden. Zelfs over mijn prive leven vond Oldengarm het nog nodig om op in te gaan. Hoe diep kun je zinken. En het heeft ook geen van de andere aanwezigen behaagd om daar iets van te zeggen. En dan heb je al net zo weinig fatsoen. Ik ben altijd blij dat ik de klappen krijg en niet uitdeel. Hoewel je niet van mij moet verwachten dat ik me tot het uiterste ga inspannen om correct taalgebruik te gebruiken als ik zie hoe ik zelf benaderd wordt.

Verder valt me op dat je alles wat met CRV te maken heeft tot het uiterste uit mag kafferen maar als je 1 keer om een cijfertje van aaa of cross breeding vraagt ben je de sjaak (n)

Goed voorbeeld doet goed volgen zo simpel is het

En als je gewoon onder je ECHTE NAAM post dan weerhoudt dat ook al om foute dingen te zeggen. Als je je schaamt voor je postst dan heb je al een probleem.

en verder is iedereen volwassen dus als je iedere keer om een moderater moet janken heb je ook een probleem. Laat je posts anders eerst aan je vrouw of kinderen lezen of verwijder ze later weer

En uiteindelijk heb IK toch altijd gelijk. Dat had ik al over Kian, over klauwgezondheid Zetor en ga zo maar door. Leg je daar dan ook eens gewoon bij neer :yes:
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Beroep: veehouder
Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Hans van Bergen » do feb 01, 2018 12:24

En dan is er ook nog een link geplaatst waarin mijn melkproduktie gegevens te zien zouden zijn. Dit was niet zo maar van iemand anders die NIETS met dit gezever te maken heeft. hebben julie wel enig begin van een beetje benul hoe diep je dan gezonken bent :?: En dat dat ondermijnend werkt op jullie apél op een nettere discissie? En ook hier weer niemand die het niet vind kunnen?

Dus nogmaals een net VTF begin vooraleerst bij jezelf :yes:
Atlantic heeft 110 klauwgezondheid en zijn dochters hebben 35% minder klauwproblemen. Paramount 96 en zijn dochters hebben 7% meer klauwproblemen. Bron Digiklauw :D
Hans van Bergen

Interesses: melkveehouderij, 1 specefieke vrouw

Berichtdoor Jozef » do feb 01, 2018 12:32

Jeetje, Hans :? Je hebt echt een bord voor je kop, hè?
Jozef

Beroep: Veehouder
Interesses: Melkveehouderij

Berichtdoor Richt » do feb 01, 2018 13:00

Hans van Bergen schreef:
En uiteindelijk heb IK toch altijd gelijk. Dat had ik al over Kian, over klauwgezondheid Zetor en ga zo maar door. Leg je daar dan ook eens gewoon bij neer :yes:

Ave Caesar :cheers:
Richt

Beroep: Melkveehouder
Interesses: veehouderij, landbouw algemeen, voetbal, auto's, feesten.

Berichtdoor jvt » do feb 01, 2018 13:41

:lol: , maar Hans heeft hierin wel gelijk dat bal ook net zo goed op hem gekaatst wordt, en aAa discussie hou ik me ook al lang afzijdig van, sommige mensen willen graag ergens in geloven :wink:
Hopelijk komt eea weer tot rust op het forum en kunnen we gewoon weer verder (y)
die belgen zijn zo dom nog niet...
jvt

Beroep: crisismanager en melkveehouder
Interesses: koeien, buitenland, gemeentepolitiek, gezinnetje enz

Berichtdoor Hans19 » do feb 01, 2018 14:36

Ik begin me steeds meer af te vragen of deze Hans van Bergen een typetje is of dat er daadwerkelijk echt iemand zo is.
Hans19

Berichtdoor boer pieter » do feb 01, 2018 16:06

wie kaatst kan de bal verwachten ,ik ben het wel me hans eens
boer pieter

Interesses: vee houderij

Berichtdoor Corjan » do feb 01, 2018 17:17

Hans19 schreef:Ik begin me steeds meer af te vragen of deze Hans van Bergen een typetje is of dat er daadwerkelijk echt iemand zo is.

In de Libelle praat hij weer anders ja. Dus hij kan het wel :yes:
Ik heb geen tijd om te haasten!!
Corjan

Beroep: Dairy Farmer
Interesses: Koeien en muziek

Vorige

Keer terug naar Vraag & antwoord